۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۸
تجهیز و ایمن‌سازی ۶۷۱ کیلومتر بزرگراه در استان بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

تجهیز و ایمن‌سازی ۶۷۱ کیلومتر بزرگراه در استان بوشهر

بوشهر- رستمیان معاون هماهنگی عمرانی استاندار بوشهر از تجهیز و ایمن‌سازی ۶۷۱ کیلومتر بزرگراه در استان بوشهر خبر داد.

محمد هادی رستمیان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: توسعه راه‌ها و بزرگراه‌های استان در سال جاری از اولویت‌های مهم حوزه عمرانی استان است.

وی افزود: اجرای خط ریلی و اتصال بندر بوشهر و عسلویه به شبکه ریلی کشور از برنامه‌های مهم و اولویت‌دار استان است و رئیس جمهور در سفر به استان بوشهر در مهرماه ۱۴۰۰ نسبت به تامین ‌اعتبار این پروژه مهم تاکید کردند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: تجهیز و ایمن‌سازی ۶۷۱ کیلومتر بزرگراه در استان بوشهر از برنامه‌های حوزه راهسازی و راهداری استان است و به گونه‌ای عمل می‌کنیم که بزرگراه‌ها در شهرستان‌های مختلف استان از ایمنی کامل برخوردار باشند.

رستمیان تصریح کرد: همچنین بهسازی و نصب علائم ترافیکی در ۸۵۰ کیلومتر جاده فرعی و ۶۰۰ کیلومتر راه اصلی استان نیز مورد تاکید قرار دارد.

معاون عمرانی استاندار بوشهر ابراز داشت: در استان بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر راه روستایی داریم که مراقبت و نگهداری و ایمن‌سازی این مسیرها نیز در دستور کار متولیان امور است.

وی یادآور شد: سرکشی به نقاط حادثه‌خیز و رفع مشکلات آنها مورد تاکید قرار دارد و امیدوارم با تمهیدات اندیشیده شده شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای در استان بوشهر باشیم.

کد خبر: ۱۵۵٬۸۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha