۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱
پروژه کوره القایی نماد «فروی» همچنان معلق
دلایل افت سودسازی نماد فروی؛

پروژه کوره القایی نماد «فروی» همچنان معلق

پروژه کوره القایی نماد «فروی» از دو سال پیش در زمینی به مساحت ۱.۳ هکتار انجام‌شده اما دستگاه در گمرک هنوز ترخیص نشده اند و پروژه معلق است.

بازار؛ گروه بورس: پروژه کوره القایی نماد فروی از دو سال پیش در زمینی به مساحت ۱.۳ هکتار انجام‌شده اما دستگاه در گمرک هنوز ترخیص نشده است و از طرف دیگر ادامه پروژه ریخته‌گری سایت شرکت شهرضا به‌منظور جابه‌جایی و جایگزینی کوره به القایی هم منتظر راه‌اندازی نیروگاه داخلی است.
از آنجایی که عمده برق کارخانه فعلا وابسته به شبکه برق است در زمان قطعی برق در تامین برق مشکل دارد، و همین مسائل روی معاملات این نماد تاثیر منفی گذاشته است.

در حال حاضر در مجمع این نماد تاکید شده که واحد با مشکلات زیادی در تامین مواد اولیه، قیمت حامل‌های انرژی و افزایش برخی اقلام تا ۲۰ برابر قیمت، قطع انرژی و در برخی مقاطع توقف تولید، مواجه بوده است به همین دلیل چشم انداز سودسازی شرکت هم با هاله ای از ابهام روبرو است.

این نماد در حالی ۷۳ تومان به ازای هر سهم امسال ساخته که سال ۱۳۹۹ به ازای هر سهم ۶۹۳ تومان سود ساخته بود و همین مساله منجر شده قیمت سهام شرکت هم که روزی بالای ۶۰۰ تومان معامله می شد افت کند و هم اکنون در محدوده ای ۱۵۰۰ تومان معامله می شود.

آخرین افزایش سال گذشته انجام داده و سرمایه شرکت به ۹۰ میلیارد تومان رسیده است.

کد خبر: ۱۵۵٬۸۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha