۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
معادن «سرمک» ملایر تامین کننده سنگ آهن کارخانه‌های سیمان کشور است
فرماندار ویژه شهرستان ملایر:

معادن «سرمک» ملایر تامین کننده سنگ آهن کارخانه‌های سیمان کشور است

همدان - فرماندار ویژه ملایر معادن «سرمک» در این شهرستان را ظرفیتی ارزنده برای توسعه استان همدان برشمرد و گفت: معادن رو باز سنگ آهن کارخانه‌های سیمان را تامین می کنند.

به گزارش خبرگزاری بازار، قدرت اله ولدی ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از معادن سرمک ملایر این معادن را یک ظرفیت بسیار بالا برای استان همدان و یک افتخار برای شهرستان ملایر دانست.

وی اضافه کرد: با مدیران توانمندی که در این شرکت وجود دارد نگرانی و دغدغه برای تولید و به ویژه در حوزه کارگری وجود نخواهد داشت.

فرماندار ویژه ملایر معادن «سرمک» در این شهرستان را  ظرفیتی ارزنده برای توسعه استان همدان برشمرد و گفت: مجموعه مدیران شهرستان ملایر حمایت و همکاری لازم را با تولیدکنندگان و سرمایه گذاران دارند.

مدیر شرکت معادن سرمک نیز از زحمات فرماندار ویژه شهرستان ملایر و مجموعه فرمانداری در سال گذشته تقدیر و تشکر کرد و گفت: حمایت های بسیار خوبی از این مجموعه صورت گرفته که این برخورد برای مدیران و کارگران شرکت باعث دلگرمی است.

پیمان خاکباز با یادآوری اینکه این معادن از سال ۱۳۳۲ در حال فعالیت و استخراج سنگ آهن و سرب است، گفت:  از معادن رو باز سنگ آهن برای کارخانه‌های سیمان و از معادن زیرزمینی سرب با عیار ۲.۵ درصد استخراج می‌شود.

وی با بیان اینکه این شرکت بزرگترین واحد فرآوری در غرب کشور است، افزود: با وجود مشکلات تعدیل نیرو و تعطیلی نداشته‌ایم.

کد خبر: ۱۵٬۵۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha