۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
افزایش خودسرانه قیمتها توسط برخی اصناف در کهگیلویه و بویراحمد
در گفتگو با بازار عنوان شد

افزایش خودسرانه قیمتها توسط برخی اصناف در کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج- معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای کنترل قیمتها در بازار و جلوگیری از افزایش خودسرانه قیمتها باید نظارتها افزایش یابد.

حشمت الله صمیمی دوست در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، اصناف مختلف که مجاز به فعالیت هستند، چنانچه خودسرانه قیمتها را افزایش دهند، به شدت برخورد شده و واحد صنفی نیز پلمب می شود.

وی همچنین با بیان اینکه باید برنامه ریزی جامع و دقیق برای توزیع کالاهای ضروری تنظیم بازار برای ماه مبارک رمضان انجام شود، گفت: کالاهای اساسی طرح تنظیم بازار ویژه ماه مبارک رمضان با اولویت توزیع برای اقشار کم درآمد در استان انجام می شود.

صمیمی دوست تصریح کرد: سهمیه اختصاص یافته کالاهای اساسی طرح تنظیم بازار برای کهگیلویه و بویراحمد ۲۲۴ تن مرغ منجمد، ۱۳۴ تن گوشت قرمز منجمد، ۴۴۸ تن برنج، ۴۴۸ تن شکر و ۴۴۸ تن روغن است.

وی افزود: در این طرح قیمتها برای مصرف کننده شامل گوشت قرمز منجمد کیلویی 42 هزار تومان و هر کیسه برنج ۱۰ کیلویی ۸۰هزار تومان است.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: برخی از کسبه یا اصناف پس از بازگشایی صنف خود اقدام به افزایش قیمتها کرده اند که در این راستا با این افراد به شدت برخورد می شود و در شرایطی که برخی از مردم به دلیل شیوع کرونا بیکار شده بودند و توانایی خرید کمی دارند، افزایش خودسرانه قیمتها ظلم به مردم است.

کد خبر: ۱۵٬۵۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha