۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
۶۱ میلیارد ریال تخلف صنفی در خراسان جنوبی ثبت شد
از ابتدای سال جاری؛

۶۱ میلیارد ریال تخلف صنفی در خراسان جنوبی ثبت شد

بیرجند- رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۰۰ پرونده تخلف صنفی به ارزش ۶۱ میلیارد ریال در استان ثبت شده است.

مهدی جعفری در گفت و گو با بازار با اشاره به اجرای سراسری همیاران بازار در استان بیان کرد: در راستای اجرای این مانور، ۳۰۰ پرونده تخلف صنفی به ارزش ۶۱ میلیارد ریال ثبت شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۳ هزار بازرسی در استان انجام شده است، اظهار کرد: جهاد کشاورزی با تمام ظرفیت بازرسی و نظارت‌ها را در سطح بازار انجام می‌دهد و این اطمینان خاطر را به هم استانی‌ها می‌دهیم که آرامش بر بازار حاکم شود.

جعفری ادامه داد: از شهروندان خواستاریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ و ۱۳۵ به ما اطلاع دهند تا برخورد قاطع با متخلفان صورت گیرد.

وی از فعالیت ۱۶۰ بازرس در استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۴۳ بازرس کارت دار در مرکز استان در قالب گروه‌های دو نفره به صورت منظم کار نظارت و بازرسی از بازار را انجام می‌دهند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: این بازرسی‌ها از روز بازارها، مراکز عرضه میوه و تره بار، مراکز خرده فروشی، نانوایی‌ها، مراکز عرضه مرغ، تخم مرغ، شکر، برنج و سایر اقلام اساسی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، بیان کرد: در راستای اجرای این طرح بیش از ۸۴ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره به مرغداری‌ها و دامداری‌های استان پرداخت شده است.

جعفری اطهار کرد: بر اساس نیاز واحدهای تولیدی به ازای هر گاو شیری دو میلیون ۲۰۰ هزار تومان و به ازای هر مرغ گوشتی ۷۱ هزار تومانی، ۳۵ هزار تومان پرداخت می‌شود.

کد خبر: ۱۵۵٬۷۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha