۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸
صنایع دستی مازندران در حوزه تسهیلات بانکی کمتر حمایت شد
در گفتگو با بازار؛

صنایع دستی مازندران در حوزه تسهیلات بانکی کمتر حمایت شد

ساری- مهاجر، رئیس اتاق بازرگانی مازندران با بیان اینکه صنایع دستی در حوزه تسهیلات بانکی کمتر مورد توجه قرار گرفت، خواستار حمایت از این بخش شد.

عبدالله مهاجر در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه قبل از کرونا در نمایشگاه های خارجی، صنایع دستی استان به نمایش گذاشته می شد، افزود: صنایع دستی استان در نمایشگاه های خارجی نظیر روسیه به نمایش گذاشته شد.

وی با اشاره به استقبال روسیه از صنایع دستی مازندران یادآور شد: در برنامه ها و نمایشگاه هایی که دستورکار داریم، نسبت به عرضه صنایع و نمایش صنایع دستی اقدام خواهیم کرد.

وی حمایت از صنایع دستی را از جمله اهداف و برنامه های بخش خصوصی برشمرد و گفت: دسترسی آسان مردم به صنایع دستی در داخل استان و برپایی غرفه های فروش و عرضه از مهمترین برنامه هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مهاجر با اظهار اینکه متاسفانه صنایع دستی در حوزه های تسهیلات و بانکی کمتر دیده می شوند، از راه اندازی کانون و تشکل زنان بازرگان در استان خبر داد و گفت: باید از ظرفیت این کانون برای حمایت از صنایع دستی بهره گیری شود.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران حمایت از فعالان بخش خصوصی و تولیدکنندگان صنایع دستی را لازم دانست و گفت: آن چه که مسلم است این که مطالبات صنایع دستی چندان مورد توجه قرار نگرفته است.

کد خبر: ۱۵۵٬۷۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha