۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
نسخه جدید تلگرام به بازار می آید| تلگرام پرمیوم رایگان نخواهد بود
تازه های فناوری؛

نسخه جدید تلگرام به بازار می آید| تلگرام پرمیوم رایگان نخواهد بود

پاول دوروف مدیرعامل و بنیانگذار پیام رسان تلگرام از راه اندازی پلتفرم تلگرام پرمیوم با امکانات ویژه در ماه جاری میلادی خبر داد.

به گزارش بازار، پاول دوروف مدیرعامل و بنیانگذار پیام رسان تلگرام از راه اندازی پلتفرم تلگرام پرمیوم با امکانات ویژه در ماه جاری میلادی خبر داده و اعلام کرد که این پلتفرم رایگان نبوده و مشترکین آن باید نسبت به پرداخت شارژ ماهانه آن اقدام نمایند.

قرار است این نسخه از تلگرام علاوه بر ارائه امکانات ویژه پیام رسان، به لحاظ سطح حریم خصوصی ارتقاء یافته تا پلتفرمی شبیه به واتس اپ در اختیار کاربران ویژه تلگرام قرار گیرد.

لازم به ذکر است تلگرام در حال حاضر۵۰۰ میلیون کاربر فعال داشته و یکی از ۱۰ اپلیکیشن پر دانلود در گوگل پلی محسوب می شود.

هنوز جزئیات زیادی از نسخه پرمیوم تلگرام منتشر نشده، اما گفته می شود مهمترین ویژگی آن، محدودسازی پیام ها و کانال های تبلیغاتی است که بزرگترین معضل کاربران این پیام رسان به حساب می آید.

دوروف معتقد است با ارائه این سرویس، کاربران می توانند بدون وجود مزاحمت های فعلی ناشی از فعالیت پیام های تبلیغاتی، به راحتی از امکانات جدید تلگرام لذت ببرند.

حفظ حریم خصوصی از جمله معضلات پیش روی تمامی پیام رسان های اجتماعی است که پیام رسان های جدیدتر مانند سیگنال نیز قدم های خوبی در این راستا برداشته اند.

گفته می شود اقدام جدید تلگرام نیز در راستای افزایش ضریب رقایت پذیری در برابر سیگنال و واتس اپ انجام شده و مدیرعامل این شبکه اجتماعی معتقد است که نسخه پرمیوم می تواند بسیاری از نقایص فعلی را برطرف سازد.

کد خبر: ۱۵۵٬۷۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha