۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴
تکمیل ایستگاه‌های پمپاژ کشاورزی ایلام نیازمند یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار است
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

تکمیل ایستگاه‌های پمپاژ کشاورزی ایلام نیازمند یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار است

ایلام- عموزاده، رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام گفت: یک هزار و ۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل ایستگاه‌های پمپاژ کشاورزی ایلام نیاز است.

آذرنوش عموزاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در سنوات گذشته حدود ۱۹ ایستگاه پمپاژ در سطح استان کلنگ زنی شده که حدود ۱۸ سال است که تعدادی از این ایستگاه ها در حال تکمیل شدن هستند و هنوز به بهره برداری نرسیده اند.

وی افزود: به همین دلیل تکمیل شدن ایستگاه های کشاورزی در استان فازبندی شده است، در تلاش هستیم ایستگاه هایی که دارای پیشرفت فیزیکی بالاتری هستند در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به بهره برداری برسند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام بیان کرد: برنامه ریزی شده ایستگاه هایی که پیشرفت فیزیکی کمتری دارند طی مدت سه سال آینده به بهره برداری برسند.

وی ادامه داد: اعتبار مورد نیاز برای ساخت و بهره برداری این ایستگاه ها حدود یک هزار و ۵۰ میلیارد تومان است.

عموزاده عنوان کرد: تعدادی از ایستگاه هایی که طی امسال و سال آینده به بهره برداری برسند شامل فاز اول ایستگاه پمپاژ برتش در دهلران، فاز اول ایستگاه پمپاژ سیروان، ایستگاه پمپاژ چم ژاب ارمو، ایستگاه پمپاژ زید، تلخاب و زرانگوش، پمپاژ گنبد ملکشاهی، خوشادول و نیز ایستگاه پمپاژ سیوان است.

وی با اشاره به ایستگاه پمپاژ هلیلان بیان داشت: این ایستگاه پمپاژ یکی از ایستگاه پمپاژهای مهم سطح استان است که حدود ۳ هزار هکتار از اراضی شهرستان هلیلان را تحت پوشش شبکه آبیاری قرار می دهد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام عنوان کرد: با توجه به این که این ایستگاه از درصد پیشرفت فیزیکی کمی برخوردار است و اعتبار موردنیاز آن زیاد است،برنامه ریزی شده طی سه سال این ایستگاه پمپاژ به بهره برداری برسد.

کد خبر: ۱۵۵٬۶۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha