۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۴
ضرورت افزایش عمر بناهای ساختمانی| ساخت مسکن شتاب بگیرد
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس مطرح کرد؛

ضرورت افزایش عمر بناهای ساختمانی| ساخت مسکن شتاب بگیرد

گرگان- سنگدوینی، نماینده مردم شهرستان‌های گرگان و آق قلا با بیان این که در سال های گذشته نسبت به مسکن بی توجهی شده است، گفت: برای برآوردن نیازهای بازار باید به ساخت مسکن شتاب داد.

رمضانعلی سنگدوینی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: طرح جهش تولید مسکن اقدام ثمربخش برای جبران کمبود واحدهای مسکونی در کشور است که باید مشکلات مالی و زیر ساختی آن برطرف شود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: باید سهم آورده و اقساط پیش بینی شده برای پرداخت تسهیلات به نحوی باشد که متقاضیان امکان بازپرداخت آن را داشته باشند.

وی بیان کرد: در صنعت ساختمان باید به سراغ تجهیزات همسو با محیط زیست که عمر بناهای ساختمانی را افزایش و در برابر مخاطرات طبیعی مقاومت بیشتری دارند، حرکت کنیم.

سنگدوینی ادامه داد: در طراحی و ساخت مسکن نباید از تکنولوژی ها و فناوری های به روز غافل شد و باید تلاش کنیم تا از همه ظرفیت ها ممکن برای ساخت ابنیه مقاوم استفاده کنیم.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با توجه به کیفیت بالای محصولات و تجهیزات ایرانی نباید به سراغ محصولات مشابه خارجی برویم زیرا حمایت از تولید داخل زمینه توسعه اشتغال و رونق اقتصادی را فراهم می سازد.

کد خبر: ۱۵۵٬۶۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha