۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
مراقب نوسان قیمت شیبا باشید| احتمال ریزش ۲۰ درصدی برای توکن SHIB
تحلیل بازار رمزارزها؛

مراقب نوسان قیمت شیبا باشید| احتمال ریزش ۲۰ درصدی برای توکن SHIB

بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که شیبا می تواند این سطح حمایت را شکسته و سپس حدود ۲۰ درصد اصلاح قیمت داشته باشد.

به گزارش بازار، با ریزش مجدد بازار ارزهای دیجیتال و اصلاح قیمت بیت کوین به زیر ۲۹ هزار دلار، رمز ارز شیبا اینو (SHIB) نیز مانند سایر ارزهای بازار کریپتو، در حال حاضر با خطر ریزش جدی مواجه است. یکی از این تهدیدها این واقعیت است که نرخ توکن سوزی شیبا از شب گذشته، ۷۵ درصد کاهش یافته و این در حالی است که پیش از زمان یاد شده، میزان توکن سوزی، به خوبی پیش می رفت که عامل افزایش قیمت شیبا در بازار نیز شده بود.

در مجموع، طی ۲۴ ساعت گذشته، حدود ۳۴.۷۲ میلیون توکن شیبا سوزانده شده و در حال حاضر، حدود ۴۱ درصد از توکن های در گردش شیبا سوخته است.

تهدید دیگر برای شیبا این واقعیت است که ذخایر ارزی آن کاهش یافته است. سرمایه گذاران حدود ۱.۰۲ تریلیون توکن شیبا را جمع آوری کرده اند که ارزش آن حدود ۱۰.۶ میلیون دلار است. این توکن ها همگی از عرضه در گردش شیبا خارج شده اند.

اکنون این احتمال وجود دارد که بیش از ۱ تریلیون دلار توکن شیبا به صرافی ها وارد شود که در صورت رخداد چنین موضوعی، شاهد افزایش فشار فروش و در نتیجه کاهش قیمت خواهیم بود.

در حال حاضر، حمایت اصلی شیبا در سطح ۰.۰۰۰۰۰۹۵ دلار می تواند نقش مهمی در تعیین روند قیمت ایفا کند. بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که شیبا می تواند این سطح حمایت را شکسته و سپس حدود ۲۰ درصد اصلاح قیمت داشته باشد.

در حال حاضر، قیمت شیبا پس از افت ۳.۵۷ درصدی قیمت طی ۲۴ ساعت گذشته، حدود ۰.۰۰۰۰۱۰۱۴ دلار بوده و البته، بر اساس داده های آماری منتشر شده در وب سایت معتبر CoinMarketCap، شیبا طی هفت روز گذشته شاهد کاهش ۶.۶۴ درصدی قیمت بوده است که بخشی از این ریزش البته مربوط به ریزش و ضعف شدید کلی در بازار ارزهای دیجیتال است.

ارزش بازار شیبا در حال حاضر ۵,۵۶۴,۷۱۲,۳۶۰ دلار است و همچنین طی ۲۴ گذشته، حجم معاملات آن در بازار نیز ۲۳۲.۲۱ میلیون دلار بوده که نسبت به روز گذشته ۱۹.۱۲ درصد افزایش داشته است.

کد خبر: ۱۵۵٬۶۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha