کلید پریزهای ۱۲ میلیونی در بازار؛ محبوب ترینهای ایرانی را بشناسید
«بازار» گزارش می دهد

کلید پریزهای ۱۲ میلیونی در بازار؛ محبوب ترینهای ایرانی را بشناسید

محصولات ساختمانی این روزها با تنوع کالا چشم مشتریان را در بازار به خود جلب کرده است اما وجود کلید پریزهایی که با بسته های کامل قیمت های میلیونی به خود گرفته اند.

بازار؛ گروه راه و مسکن: یکی از وسایل کاربردی و زیباسازی در هر ساختمان کلید و پریز آن است. این روزها تولیدکنندگان محصولات ساختمانی برای جذب متقاضیان و مخاطبان خاص از یک سو و مخاطبان عام از سوی دیگر تلاش دارند تا بهترین و مدرن ترین محصولات روز دنیا را به بازار عرضه کنند.

امروزه توجه به دکوراسیون ساختمان ها از اهمیت بالایی برخوردار است و در طراحی دکوراسیون اجزای متفاوتی نقش دارند که یکی از اجزای کوچک اما تاثیرگذار آن کلید و پریز می باشد. در گذشته کلیدها و پریزها تنوع کمی داشتند، اما امروزه ما شاهد تنوع بسیار خوبی در طراحی کلیدها و پریزها هستیم که به راحتی می توانیم نوع مناسب با طراحی دکوراسیون مورد نظرمان را انتخاب کنیم.

اگر به تاریخچه کلید و پریز نگاه کنیم می بینیم که از عمر و اختراع کلید و پریز بیش از ۱۲۰ سال می پذرد. در سال ۱۸۸۴ جان هنری هولمز فرایندی برای قطع سریع ابداع کرد. این فرآیند امروزه نیز در برخی از کلید و پریزها استفاده می گردد. در سال ۱۹۱۷، ویلیام جی. نیوتون مکانیسم قطع سریع را گسترش داد و اولین کلید و پریز سوئیچ دار را ابداع نمود.

از آن زمان به بعد، صنعت کلید و پریز توسعه زیادی پیدا کرد و به مرور با نیازهای جامعه سازگار شد. از جمله جدیدترین کلید و پریزها می توان به مدل لمسی و هوشمند اشاره نمود که قابلیت کنترل از راه دور با ریموت یا تلفن همراه را دارند.

حالا کلید و پریز به یکی از لوازم الکتریکی ساختمان تبدیل شده است که برای کنترل (قطعی و وصلی) یا انتقال جریان الکتریکی استفاده می شود. این عناصر کوچک در ابعاد و طرح های مختلف به بازار عرضه می شوند و در برقکاری ساختمان قرار گرفتن آن ها روی دیوار با انواع پوشش ها مثل رنگ، کاغذ دیواری، پانل های چوبی و غیره نمایی خیلی منحصر به فرد و جذاب به فضای خانه می بخشد.

اما نکته ای که حائز اهمیت است این است که در حال حاضر برخی محصولات کلید و پریز قیمت های باور نکردنی به خود گرفته اند و در برخی واحدهای مسکونی لوکس و لاکچری سازنده ها از آن استفاده می کنند.

بر اساس این گزارش، مجموعه کلید و پریز جور برلیان پارما S فضل الکتریک قیمتی معادل ۱۲ میلیون تومان دارد. البته این مدل با این قیمت مجموعه ای از این محصول هستند و نمودار آن نشان می دهد که این مجموعه حتی به ۱۴ میلیون تومان هم رسیده بود و با اندکی افت قیمت امروزه به حدود ۱۲ میلیون تومان کاهش یافته است.

کلید پریزهای ۱۲ میلیونی در بازار| محصولات «دلند» محبوب ترین

در میان کلید و پریزهایی که این روزها در بازار بسیار یافت می شود کلید و پریزهای با برند «دلند» است که جزو محبوب ترین ها هستند و هر یک عدد آن قیمتی معادل ۲۲ هزار و ۷۰۰ تومان دارد. البته کلبد و پریز دلند مدل آسا نیز قیمتی معادل ۱۹ هزار و ۹۰۰ تومان دارد.

وضعیت کلید و پریز با برند دلند هم به گونه ای بوده است که تا مرز ۲۶ هزار تومان هم رسید اما اما در فروردین ماه تا ۲۲ هزار تومان کاهش یافت. به نظر می رسد قیمت این کالا نیز با تغییرات قیمتی رخ داده در محصولات ساختمانی افزایش یابد.

کلید پریزهای ۱۲ میلیونی در بازار| محصولات «دلند» محبوب ترین

کلید دو پل و تک پل «دلند» مدل آسا پلکسی این روزها جزو محبوب ترین ها هستند و اکثر متقاضیان تلاش می کنند با قیمتهایی که به صورت تکی این محصولات دارند خرید خود را انجام دهند. چرا که محصولات مجموعه ای و جور قیمت های میلیونی دارند که مختص سازنده ها و انبوه سازان و لاکچری سازان است.

کلید دو پل ۳۲ هزار و۷۰۰ تومان و تک پل دلند مدل آسا ۳۰ هزار و ۷۰۰ تومان است. کلید سه پل دلند مدل آسا مشکی مبلغ ۵۰ هزار تومان دارد.

کد خبر: ۱۵۵٬۵۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha