۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳
قاچاق؛ دلیل صف های طویل در جایگاه‌های سوخت چابهار| افزایش قیمت گازوئیل یک شایعه است
عضو کمیسیون انرژی مجلس:

قاچاق؛ دلیل صف های طویل در جایگاه‌های سوخت چابهار| افزایش قیمت گازوئیل یک شایعه است

عضو کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر اینکه دولت برنامه‌ای برای افزایش نرخ هیچ نوع سوختی ندارد، گفت: نمی‌توان صف‌های طویل ایجاد شده در جایگاه سوخت شهرستان چابهار را به این مسئله ربط دارد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علیرضا ورناصری با اشاره به شایعه افزایش قیمت گازوئیل در پی صف‌های طویل ایجاد شده در جایگاه‌های سوخت شهرستان چابهار، گفت: از آنجا که شائبه افزایش قیمت سوخت گازوئیل صحت ندارد و مسئولان ذی‌ربط در وزارت نفت و شرکت پخش و پالایش نیز بارها بر این مهم تاکید کرده‌اند، نمی‌توان صف‌های طویل ایجاد شده در جایگاه سوخت شهرستان چابهار را به این مسئله ربط دارد.

نماینده مردم مسجد سلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه قاچاق سوخت ازجمله بنزین و گازوئیل مشکلاتی همچون کمبود سوخت در آن منطقه را به وجود ‌آورده است، بنابراین اصل موضوع یعنی تصمیم مسئولان برای افزایش قیمت سوخت گازوئیل تکذیب می‌شود لذا تصمیم خاصی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: همچنین نمی‌توان صف‌های طویل ایجاد شده در جایگاه‌های سوخت شهرستان چابهار را به عدم نظارت صحیح بر جایگاه‌های سوخت ربط داد بلکه آنچه سبب این موضوع شده سوءمدیریت در جلوگیری از قاچاق سوخت است نه نظارت صحیح بر جایگاه‌های سوخت.

ورناصری با تاکید بر اینکه دولت برنامه‌ای برای افزایش نرخ هیچ نوع سوختی ندارد، بیان کرد: اگر مشکل صف‌های طویل برای دریافت سوخت در شهرها و جایگاه‌های سوخت دیگر شهرها نیز مشاهده شود آنگاه می‌توان سوءمدیریت و عدم نظارت صحیح بر جایگاه‌های سوخت را دلیل این مهم دانست.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با تمام این اوصاف کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی موضوع را با حضور مسئولان امر پیگیری خواهد کرد.

کد خبر: ۱۵۵٬۴۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha