۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۷
افزایش ۴۰ درصدی قیمت «ماسه شسته»|عرضه اندک «سیمان سفید» تولید را مختل می کند
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

افزایش ۴۰ درصدی قیمت «ماسه شسته»|عرضه اندک «سیمان سفید» تولید را مختل می کند

گرگان- شفیعی، مدیر گروه تولیدی فرد هیرکان با اشاره به افزایش قیمت مواد اولیه مورد نیاز برای تولید موزاییک، جدول و نماهای بتنی، گفت: کمبود برخی اقلام مانند «سیمان سفید» فرآیند تولید را مختل می کند.

بابک شفیعی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: ماسه شسته، رنگ و رزین، سیمان سفید و سیاه مهم ترین مواد اولیه تولید موزاییک، نمای بتنی و نرده محسوب شده که همه این اقلام با افزایش قیمت مواجه شده اند.

مدیر گروه تولیدی فرد هیرکان افزود: در چند ماه اخیر قیمت هر تن ماسه شسته از ۱۳۰ هزار تومان به ۱۸۰ هزار تومان افزایش یافت که رشد ۳۰ درصدی را نشان می دهد.

وی بیان کرد: در این مدت قیمت رنگ و رزین بیش از ۲۰ درصد گران تر شده که این موضوع قیمت نهایی تولیدات بتنی شرکت را افزایش داده است.

شفیعی با اشاره به مشکلات موجود در زمینه تهیه سیمان سفید، گفت: به علت محدود بودن کارخانجات تولید سیمان سفید در کشور تامین این ماده اولیه با مشکلات بسیاری رو به رو است.

مدیر گروه تولیدی فرد هیرکان اضافه کرد: در حال حاضر با ۱۰ نفر پرسنل ظرفیت تولید ۹ هزار متر انواع محصولات بتنی در شرکت فراهم است.

وی افزود: با وجود منظور کردن حقوق پیش‌بینی‌شده در قانون کار متاسفانه جذب نیروی توانمند و متخصص به یک دغدغه جدی در حوزه تولید محصولات بتنی احساس می شود و بسیاری از واحدها با این چالش دست به گریبان هستند.

کد خبر: ۱۵۵٬۳۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha