۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۲
اثر مستقیم افزایش «عوارض ساختمان» بر قیمت ایزوگام و سقف کاذب
در گفتگو با بازار بیان شد؛

اثر مستقیم افزایش «عوارض ساختمان» بر قیمت ایزوگام و سقف کاذب

گرگان- فاضلی، مدیر شرکت ساختمانی نوآوران گفت: افزایش عوارض ساختمان شهرداری تاثیر زیادی بر قیمت نصب ایزوگام، سقف کاذب و داربست داشته است.

حسن فاضلی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: عمده فعالیت‌های شرکت ساختمانی نوآوران اجرا و فروش پارکت و کاغذ دیواری، نصب و اجرای ایزوگام و داربست بوده که هم اکنون نمایندگی ۱۴ برند ایزوگام را در کشور داریم.

وی افزود: این نمایندگی‌ها از شش شرکت مختلف با قیمت‌ها و کیفیت‌های متفاوت بوده تا به نیاز تمام جامعه با درخواست‌های متفاوت پاسخ دهد.

مدیر شرکت ساختمانی نوآوران ادامه داد: طی سال‌های اخیر افزایش عوارض شهرداری بسیار چشمگیر بوده و مجموعه ما پیش از این با مبلغی خدمات ارائه می‌کرد که این هزینه‌ها هم اکنون افزایش ۹ برابری داشته است.

فاضلی در خصوص تاثیر کرونا در این حوزه گفت: چون حوزه ساختمان متصل به قشر کارگر است، کرونا نتوانست در توقف این حوزه اثر زیادی بگذارد.

مدیر شرکت ساختمانی نوآوران که اولین سال حضور در نمایشگاه صنعت ساختمان در گلستان را تجربه می‌کند، هدف اصلی از حضور را معرفی خدمات شرکت مذکور عنوان کرد و گفت: برقراری ارتباط مناسب با افراد مشغول در حوزه ساختمان و انبوه سازان و همچنین کسب تجربه از مهم‌ترین اهداف ما برای شرکت در این نمایشگاه بود.

وی ادامه داد: امیدواریم طی برگزاری این نمایشگاه برند ما در استان بیشتر شناخته شده و با جلب رضایت مشتریان شرکت خودت را توسعه دهیم.

فاضلی در انتها با گلایه از نحوه برگزاری بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان در گلستان اظهارکرد: ما موانع زیادی در راه احداث غرفه و قوانین نمایشگاه داشتیم که امیدواریم در دوره های بعد این معضلات کاهش یابد.

گفتنی است شرکت ساختمانی نوآوران بیش از ۹ سال سابقه عملیات اجرایی در سطح استان گلستان را دارد.

کد خبر: ۱۵۵٬۳۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha