۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
برگزاری آموزش‌های کارآفرینی برای سرمایه‌گذاران شهرک‌ها و نواحی صنعتی قم
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم خبر داد؛

برگزاری آموزش‌های کارآفرینی برای سرمایه‌گذاران شهرک‌ها و نواحی صنعتی قم

قم - مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم از برگزاری دوره‌های آموزشی کارآفرینی برای سرمایه‌گذاران شهرک‌ها و نواحی صنعتی قم خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت شهرک‌های صنعتی قم، اسرافیل شعاعی با اشاره به تأثیر مهم برگزاری دوره‌های آموزشی کارآفرینی و ارتقای دانش مدیران و کارشناسان واحدهای صنعتی در جهت تحقق اهداف و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، افزود: در راستای تحقق شاخص‌های توسعه‌ای که توسط سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران تعیین و ابلاغ گردیده است؛ برگزاری دوره‌های آموزشی کارآفرینی برای کارکنان واحدهای صنعتی داخل و خارج شهرک‌های صنعتی استان در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: از مهم‌ترین چالش‌های حاصل از نتایج عارضه‌یابی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تعطیلی و نرخ شکست واحدهای صنعتی به دلیل عدم آگاهی برخی سرمایه‌گذاران با مباحث کارآفرینی و کسب و کار است، لذا مطابق نیازسنجی‌های آموزشی از واحدهای صنعتی، دوره‌های آموزشی مذکور این شرکت برگزار خواهد شد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم در پایان از مدیران واحدهای صنعتی درخواست کرد که با توجه ویژه نسبت به حضور مؤثر در این دوره‌ها، بستر لازم جهت موفقیت در سرمایه‌گذاری و توسعه بازار محصولات خود را فراهم کنند.

لازم به ذکر است در سال گذشته، ۱۲۳ دوره آموزشی برای دو هزار و ۶۴۵ نفر و معادل ۳۰ هزار و ۲۶۰ نفر ساعت از مدیران و کارشناسان واحدهای صنعتی در زمینه‌های مدیریتی، مهارتی، کارآفرینی، کارشناسی و خوشه HSE برگزار شده است.

کد خبر: ۱۵٬۵۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha