۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
جذب سرمایه گذار برای توسعه بخش گردشگری چهارمحال و بختیاری ضروری است
وزیر میراث فرهنگی:

جذب سرمایه گذار برای توسعه بخش گردشگری چهارمحال و بختیاری ضروری است

شهرکرد- وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: جذب سرمایه گذار برای توسعه بخش گردشگری چهارمحال و بختیاری ضروری است.

به گزارش خبرنگار بازار، سید عزت‌الله ضرغامی ظهر پنج شنبه در حاشیه سفر هیئت دولت به استان چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه جذب سرمایه گذار برای توسعه بخش گردشگری چهارمحال و بختیاری ضروری است، اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری توانمندی های بالایی در بخش گردشگری دارد.

وی اظهار داشت: یکی از ظرفیت های چهارمحال و بختیاری برای رفع محرومیت توجه به ظرفیت های گردشگری است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد:فراهم شدن حداقل زیرساخت‌ها در چهارمحال و بختیاری حق مردم است و در این صورت انگیزه‌ای نیز برای سرمایه‌گذاران ایجاد خواهد شد که تمامی این موضوعات در این سفر رسیدگی می‌شوند.

وی با اشاره به بازدید از منطقه گردشگری سیاسرد در شهرستان بروجن چهارمحال و بختیاری، گفت: منطقه گردشگری سیاسرد یکی از مهمترین مناطق گردشگری چهارمحال و بختیاری به شمار می رود که دارای مشکلاتی است.

وی ادامه داد: امیدواریم با تصویب طرح توسعه گردشگاه سیاسرد بتوان از ظرفیت‌های بالای این منطقه شامل چشمه، طبیعت و آب‌وهوای مطلوب بهره برد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: بخش گردشگری باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد و باید تلاش کرد با رونق گردشگری درآمد مردم منطقه افزایش یابد.

کد خبر: ۱۵۵٬۲۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha