۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷
پرواز همدان - عربستان برای اعزام حجاج قطعی شد
با پیگیری انجام شده؛

پرواز همدان - عربستان برای اعزام حجاج قطعی شد

همدان - پرواز همدان به عربستان جهت اعزام حجاج بیت‌الله الحرام و پرواز همدان به مشهد مقدس، کیش و سایر نقاط کشور از فرودگاه همدان صورت می گیرد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، استاندار همدان در ادامه سفرهای خود به تهران برای پیگیری‌ مشکلات استان به‌ویژه مسائل فرودگاه همدان و پروازهای آن، با رئیس سازمان هواپیمایی کشور و مدیریت فرودگاه‌های هوایی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

پیرو اخبار منتشر شده در روزهای اخیر در مورد امکان یا عدم امکانِ عملی شدن اعزام حجاج بیت‌الله الحرام از فرودگاه همدان، استاندار همدان و نمایندگان استان در مجلس با همکاری و پیگیری‌های مستمر، هماهنگی‌های لازم برای قطعی کردن این اقدام را در دستور کار خود قرار دادند.

استاندار همدان در سفر خود به تهران، در ادامه پیگیری‌های حمیدرضا حاجی‌بابایی و احمدحسین فلاحی از اعضای مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای پروازهای همدان به عربستان و همچنین همدان به مشهد مقدس، کیش و سایر نقاط کشور، اقدامات لازم برای عملی‌کردن هرچه سریع‌تر این اتفاق را در دیدار با رئیس سازمان هواپیمایی کشور و مدیریت فرودگاه‌های هوایی ایران انجام داد.

در این دیدار ضمن بررسی مسائل و مشکلات استان در زمینه پروازها، مقرر شد پرواز همدان به عربستان جهت اعزام حجاج بیت‌الله الحرام و پرواز همدان به مشهد مقدس، کیش و سایر نقاط کشور از فرودگاه همدان صورت گیرد.

قاسمی‌فرزاد همچنین از آمادگی کامل فرودگاه همدان برای اعزام زائرین استان و نیز سایر استان‌ها به عتبات عالیات در ایام اربعین خبر داد و گفت: در صورت نیاز سایر استان‌های کشور، فرودگاه همدان، امکان اعزام زائرین به عتبات عالیات را دارد.

استاندار همدان در ادامه گفت: در دیدار با مدیران مربوطه کشوری به این نتیجه رسیدیم که در صورت استقبال مردم استان، زیرساخت‌ها و هماهنگی‌های لازم برای پروازهای مشهد، کیش و سایر نقاط کشور از فرودگاه همدان مهیاست.

وی با اشاره به اعزام حجاج از فرودگاه همدان، گفت: در این راستا، اقدامات لازم جهت اعزام حجاج بیت‌الله الحرام از فرودگاه همدان انجام‌ و این مهم قطعی شد.

کد خبر: ۱۵۵٬۲۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha