۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹
بهبود تولید و اشتغال‌آفرینی دانش‌بنیان اولویت منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی است
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی:

بهبود تولید و اشتغال‌آفرینی دانش‌بنیان اولویت منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی است

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: حمایت از تولید و اشتغال‌زایی اولویت امسال این سازمان است که با محوریت دانش‌بنیان محقق خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، پیام برزگر در نودوسومین نشست شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی اظهار کرد: زیرساخت‌ها در این منطقه به‌خوبی ایجاد شده‌اند و باید افزون بر حفظ شرایط موجود، به اجرای طرح‌های توسعه‌ای پایین‌دستی و بالادستی منجر شود و در کنار این امر، موضوع توجه به مسئولیت‌های اجتماعی یک ضرورت انکارناپذیر است.

وی با اشاره به جایگاه حاکمیتی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی افزود: با اجرای مسئولیت‌های اجتماعی صنعت، باید به بهبود زیرساخت‌های مورد نیاز توسعه پایدار منطقه ویژه شتاب بیشتری بدهیم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ادامه داد: ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار برای جوانان منطقه اهمیت بسیار زیادی دارد که به این منظور اجرایی شدن طرح‌های توسعه‌ای به کاهش نرخ بیکاری در منطقه کمک زیادی خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، در نودوسومین نشست شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، پیام برزگر از سوی مدیرعامل شرکت ملی صنایع ملی پتروشیمی به‌عنوان رئیس این شورا معرفی شد. شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی، در طول سنوات گذشته و با هدف ایجاد هماهنگی و یکپارچه‌سازی اهداف و برنامه‌های شرکت‌ها در ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی صنایع پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی ایجاد شده است.

کد خبر: ۱۵۵٬۰۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha