۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴
اجرای حکم خلع ید و تخریب ۲ پلاک ثبتی ارزشمند در رودبار قصران به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد تومان
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اعلام کرد

اجرای حکم خلع ید و تخریب ۲ پلاک ثبتی ارزشمند در رودبار قصران به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد تومان

محبت خواه، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از کار مستمر چندین ماهه برای رفع تصرف و استیفای حقوق بیت المال در منطقه رودبار قصران طی خبر داد.

به گزارش بازار، خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: قریب به ۱۶ هزار متر مربع از پلاکهای ثبتی یک و ۱۹ اصلی واقع در اراضی ملی و دولتی پس از پیگیریهای جدی و مستمر همکاران اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در راستای اجرای احکام قضایی و در معیت نماینده دادستان، مامورین کلانتری توسط یگان حفاظت از اراضی اداره کل قلع و قمع و رفع تصرف فوری و به بیت المال اعاده شد.

وی ارزش زمین‌های آزاد شده را بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و از کارمنسجم صورت گرفته در تمام حوزه های راه و شهرسازی در راستای حفظ و حراست بیت المال و سرمایه نسلهای آتی تقدیر و تشکر کرد.

محبت خواه از تعامل نیروی انتظامی، قوه قضائیه و دادستانی در اجرای حکم صادره و کار سخت و طاقت فرسای انجام شده قدردانی کرد و افزود: شهروندان در مسیر صیانت از سرمایه های ملی با ما همراه باشند، شماره تماس ۱۶۵۶ به صورت شبانه روزی پاسخگوی مشاهدات تصرف شهروندان و حضور سریع و به موقع در محلهای مورد نظر است.

مدیرکل راه وشهرسازی در پایان گفت: اعاده مالکیت‌های دولت منوط به تعامل، یکدلی و هماهنگی با نهادها و دستگاه‌های دیگر است و اگر سرمایه های طبیعی برای نسلهای آینده حفظ نشود در مقابل آیندگان شرمسار خواهیم بود.

کد خبر: ۱۵۵٬۰۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha