۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱
برپایی «نمایشگاه» سبب تحرک و پویایی صنعت ساختمان می شود
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان:

برپایی «نمایشگاه» سبب تحرک و پویایی صنعت ساختمان می شود

گرگان- رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان گفت: حضور فعالان صنعت ساختمان در نمایشگاه ها می تواند زمینه ساز شکل گیری مراودات تجاری طولانی‌مدت، کشف بازارهای جدید و پویایی این صنعت شود.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدرضا آلوستانی شامگاه سه شنبه در مراسم افتتاح بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان در گرگان اظهارکرد: حضور فعالان صنعت ساختمان می‌تواند زمینه فروش مستقیم کالاها و تبلیغ موثر خدمات و کالاهای تولیدی در بخش ساختمان را افزایش دهد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان ادامه داد: یکی از مشکلات فعلی صنعت ساختمان فاصله زیاد بین تولیدکنندگان و بازار مصرف است که برپایی نمایشگاه ها می تواند با حذف فاصله بین مشتری و تولیدکننده زمینه رونق بیشتر صنعت ساختمان را به دنبال داشته باشد.

وی افزود: حضور در نمایشگاه ها می تواند زمینه معرفی تولیدکنندگان صنعت ساختمان را به بازارهای نوظهور فراهم کرده و عاملی موثر در تحرک و پویایی صنعت ساختمان باشد.

آلوستانی گفت: محصولات و خدمات متنوعی در بخش ساختمانی وجود دارند که توسط شرکت های کوچک و بزرگ به مشتریان ارائه می شوند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه بین المللی می تواند این فرصت را برای شرکت ها، تولیدکنندگان و بازرگانان این حوزه فراهم سازد تا فعالیت های خود را به هزاران مخاطب معرفی کنند.

وی گفت: از سوی دیگر، آن دسته از افرادی که محصولی برای ارائه ندارند و جزو مهندسان و پیمانکاران صنعت ساختمان محسوب می شوند هم می توانند با شرکت در نمایشگاه بین المللی صنایع ساختمانی با آخرین محصولات، فناوری ها و تجهیزات ساخت و ساز آشنا شوند.

کد خبر: ۱۵۴٬۹۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha