۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰
خودکفایی بیش از ۹۰ درصدی ساخت تجهیزات در پالایشگاه نهم پارس جنوبی
جانشین مدیر پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد

خودکفایی بیش از ۹۰ درصدی ساخت تجهیزات در پالایشگاه نهم پارس جنوبی

جانشین مدیر پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی از خودکفایی بیش از ۹۰ درصدی در تأمین و ساخت تجهیزات و قطعات دستگاه‌های ثابت در این پالایشگاه خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علیرضا حقوقی گفت: نام‌گذاری امسال با عنوان «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» فرصت مغتنمی را برای واحد تعمیرات مکانیک پالایشگاه نهم به‌منظور حمایت بیشتر از شرکت‌های ساخت قطعات و تجهیزات داخل و دانش‌بنیان فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه در عملیات تعمیرات اساسی امسال با تکیه بر دانش، تعهد و تخصص سازندگان داخلی موفق به خودکفایی بیش از ۹۰ درصدی در تامین تجهیزات و قطعات دستگاه‌های ثابت مورد نیاز در تأسیسات پالایشگاه شده‌ایم، اظهار کرد: در بازه زمانی تعمیرات اساسی امسال پالایشگاه، ۲۵۶ قطعه ولو نو در اندازه و کلاس‌های مختلف، ۷ هزار و ۳۸۳ قطعه از گسکت در اندازه‌های مختلف و ۲ هزار و۸۲۷ مورد پیچ و مهره در اندازه‌های مختلف استفاده شده است.

جانشین مدیر پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی تاکید کرد: در بخش تعمیرات برق و ابزار دقیق پالایشگاه نهم نیز استفاده حداکثری از محصولات داخلی در دستور کار قرار گرفته و همه برنامه‌ریزی‌ها و اقدام‌های پیشگیرانه در این دو بخش کامل انجام شده است.

به گفته‌ حقوقی، صنعت عظیم نفت و گاز کشور با توجه به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های قابل توجه خود و با حمایت از شرکت‌های ساخت قطعات و تجهیزات داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان و با سرعت بخشیدن به فعالیت‌های نوسازی تأسیسات گام مؤثری در بهبود کسب‌وکار داخلی و رونق بازار کالاهای ایرانی برمی‌دارد.

کد خبر: ۱۵۴٬۹۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha