۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
تصفیه خانه شهرک صنعتی مهاباد کلنگ زنی شد
با حضور معاون پارلمانی وزیر صمت؛

تصفیه خانه شهرک صنعتی مهاباد کلنگ زنی شد

ارومیه- با حضور معاون پارلمانی وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شرکتهای صنعتی ایران تصفیه خانه شهرک صنعتی مهاباد کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار بازار، سرپرست فرمانداری شهرستان مهاباد پیش از ظهر سه شنبه در آیین کلنگ زنی تصفیه خانه صنعتی مهاباد اظهار کرد: نخستین دستاورد سفر رئیس جمهور به مهاباد با کلنگ زنی مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی این شهرستان محقق شد.

امیر قادری افزود: عملیات اجرایی این طرح مهم با تخصیص ۴۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور برای احداث مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی این شهرستان آغاز شده است.

وی عنوان کرد: با مشخص شدن پیمانکار راه اندازی مدول دوم تصفیه خانه با قراردادی ۱۶ ماهه به پایان خواهد رسید و تصفیه پساب شهرک صنعتی مهاباد به طور کامل انجام خواهد شد.

قادری افزود: با افتتاح این پروژه ظرفیت تصفیه خانه شهرک صنعتی این شهرستان به سه هزار و ۲۰۰ متر مکعب در روز و بیش از سه برابر ظرفیت قبلی خود خواهد رسید.

وی، با بیان اینکه در آینده نزدیک ۲۰۰ هکتار از اراضی اطراف شهرک صنعتی مهاباد به محدوده این شهرک افزوده خواهد شد، گفت: راه اندازی مدول دوم تصفیه خانه جزء نیازهای اصلی شهرستان بود که با وعده رئیس جمهور عملیات اجرایی آن پس از سالها آغاز شد.

سرپرست فرمانداری مهاباد تاکید کرد: تمام دستگاههای ذیربط در راستای الحاق اراضی در نظر گرفته شده به محدوده شهرک صنعتی موظف به همکاری هستند تا هرچه سریع تر زمینه رونق تولید و اشتغالزایی با توسعه شهرک فراهم شود.

کد خبر: ۱۵۴٬۷۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha