۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
قرار گرفتن توکن لونا ۲ در روند شدید نزولی| روی چه نقطه ای خرید کنیم؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

قرار گرفتن توکن لونا ۲ در روند شدید نزولی| روی چه نقطه ای خرید کنیم؟

نمودار ساعتی نشان می دهد که قیمت توکن لونا طی چند روز گذشته در یک روند نزولی قوی قرار داشته و اکنون زمان مناسبی برای خرید این رمزارز نیست.

به گزارش بازار، بازگشت لونا به بازار با رمز ارز جدید خود که همان لونا نام دارد، ذهن بسیاری از تیدرهای بازار را به سمت خود جلب نموده است. بسیاری از کارشناسان بازار معتقدند رمز ارز جدی لونا می تواند بار دیگر به قیمت های لونا ساقط شده برسد و برخی دیگر نیز معتقدند لونا ۲ از همان بدو ورود به بازار یک پروژه شکست خورده بوده و تنها ابزاری است برای پرداخت غرامت سرمایه گذاران لونا و لا غیر.

در حال حاضر، بازیابی قیمت لونا در ارزیابی آینده آن توسط سرمایه گذاران با موانعی روبرو شده است. ارز لونا ۲ در حال حاضر با قیمت ۴.۳۰ دلار معامله می شود که تا حد زیادی کمتر از بالاترین قیمت هفته گذشته ۱۰.۷۹ دلار است. علاوه بر این، زمانی که بازار لونا شکست خورده که امروز با نام لونا کلاسیک شناخته می شود، بیش از ۴۰ میلیارد دلار ارزش داشت، قیمت آن به میزان قابل توجهی زیر بالاترین قیمت خود یعنی ۱۲۰ دلار باقی می ماند.

ترا در چند ماه گذشته به شدت خبرساز شده است. این ارز در ماه می به شدت سقوط کرد زیرا استیبل کوین Terra USD پیوند خود را با لونا از دست داد. این استیبل کوین هنوز به میزان قابل توجهی پایین تر از سطح ثابت خود یعنی ۱ دلار است و با قیمت ۰.۰۰۱۵۵ دلار معامله می شود که ارزش بازار آن را حدود ۱۵۹ میلیون دلار می کند. در اوج خود، UST سومین استیبل کوین بزرگ در جهان پس از تتر و USDC بود.

ترا ۲ ظاهرا برخی از چالش هایی را که منجر به از بین رفتن نسخه اول شد، حل کرده است. به عنوان مثال، توسعه دهندگان از استیبل کوین الگوریتمی به عنوان پشتوانه این ارز چشم پوشی کرده اند.

با این حال، این احتمال وجود دارد که توسعه دهندگان یک استیبل کوین با پشتوانه کامل را برای تقویت پروژه های اصلی خود مانند انکر پروتکل راه اندازی کنند.

در حال حاضر، بزرگترین چالش پیش روی ترا این است که اعتبار آن در بین سرمایه گذاران از بین رفته و دیگر، تصور سرمایه‌گذاران بزرگی مانند مایکل نووگراتز که در ارزهای وابسته به «دو کوون» سرمایه‌گذاری کنند، سخت است.

خطر دیگر این است که علیرغم منتفی شدن فعلی موضوع زندانی شدن کوون، دفتر دادستانی ناحیه جنوبی سئول همچنان در حال تحقیق برروی ماجرای شکست و سقوط لونا و دلار ترا است.
پیش بینی قیمت لونا ۲

قرار گرفتن توکن لونا ۲ در روند شدید نزولی| روی چه نقطه ای خرید کنیم؟

نمودار ساعتی نشان می دهد که قیمت توکن لونا طی چند روز گذشته در یک روند نزولی قوی قرار داشته است. قیمت این ارز به زیر میانگین متحرک ۲۵ و ۵۰ روزه و همچنین زیر خط روند نزولی که به رنگ سیاه نشان داده شده، حرکت کرده و این در حالیست که اندیکاتور MACD به زیر خط خنثی حرکت کرده است. لونا اکنون به زیر سطح حمایت مهم ۴.۵۷ دلار حرکت کرده است که پایین ترین سطح در ۵ ژوئن بود.

بنابراین، این احتمال وجود دارد که لونا همچنان به سقوط خود ادامه دهد، زیرا خرس ها سطح حمایت کلیدی بعدی را در ۳.۵۰ دلار هدف قرار می دهند. با اینحال، توجه داشته باشید که حرکت به بالای مقاومت ۴.۵۷ دلار، دیدگاه نزولی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۵۴٬۷۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha