۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
کاور هندزفری بخریم یا نخریم؟ راهنمای انتخاب کاور و کیس هندزفری و هدست

کاور هندزفری بخریم یا نخریم؟ راهنمای انتخاب کاور و کیس هندزفری و هدست

ایرپادها، هندزفری ها و هدفون‌های بی‌سیم بلوتوثی هستند که توسط شرکت مختلف چون اپل، سامسونگ، شیائومی، هواوی و... طراحی شده‌اند.

به گزارش بازار، ایرپادها، هندزفری ها و هدفون‌های بی‌سیم بلوتوثی هستند که توسط شرکت مختلف چون اپل، سامسونگ، شیائومی، هواوی و... طراحی شده‌اند. در عرض دو سال، آنها به محبوب‌ترین لوازم جانبی الکترونیکی تبدیل شدند. آنها هدفون‌های بی‌سیم سطح ابتدایی برندها هستند که در کنار دیگر لوازم جانبی موبایل فروخته می‌شوند.

علاوه بر پخش صدا، ایرپادها دارای میکروفونی هستند که نویز پس‌زمینه را فیلتر می‌کند و همچنین شتاب‌سنج‌های داخلی و حسگرهای نوری با قابلیت تشخیص ضربه‌ها و فشارها (مثلاً دو بار ضربه یا فشار دادن برای مکث صدا) و قرار دادن آن در داخل گوش مکث خودکار صدا را در هنگام خارج شدن فعال می کند.

هدفون‌ها طیف وسیعی از قابلیت‌های مختلف کیفیت پخش صدا را نشان می‌دهند. هندزفری هایی که برای استفاده از تلفن طراحی شده‌اند، معمولاً نمی‌توانند صدا را با وفاداری بالای واحدهای گران‌قیمتی که برای گوش دادن به موسیقی توسط علاقه‌مندان به موسیقی طراحی شده‌اند، بازتولید کنند. هدفون هایی که از کابل استفاده می کنند معمولاً دارای جک تلفن ۱/۴ اینچی (۶.۳۵ میلی متر) یا ۱/۸ اینچی (۳.۵ میلی متر) برای اتصال هدفون به منبع صدا هستند. برخی از هدفون های استریو بی سیم هستند و از اتصال بلوتوث برای انتقال سیگنال صوتی توسط امواج رادیویی از دستگاه های منبع مانند تلفن های همراه و پخش کننده های دیجیتال استفاده می کنند. در نتیجه اثر واکمن، در دهه ۱۹۸۰، هدفون ها در مکان های عمومی مانند پیاده روها، خواربار فروشی ها و حمل و نقل عمومی مورد استفاده قرار گرفتند. هدفون‌ها همچنین توسط افراد در زمینه‌های مختلف حرفه‌ای استفاده می‌شود، مانند مهندسان صدا که صدا را برای کنسرت‌های زنده یا ضبط صدا می‌آمیزند و دی‌جی‌ها، که از هدفون برای پخش آهنگ بعدی بدون شنیدن مخاطب، خلبانان هواپیما و کارکنان مرکز تماس استفاده می‌کنند. دو نوع آخر کارمندان از هدفون با میکروفون یکپارچه استفاده می کنند.

از آنجایی که دستگاه‌های هندزفری جایگزین بلندگو و میکروفون تلفن خود در یک تماس تلفنی می‌شوند، اکنون باید با همان مشکلاتی که تلفن‌های همراه استاندارد و تلفن‌های زمینی با آن سروکار دارند، مقابله کنند. مشکلات اصلی آکوستیک، لغو اکو و سرکوب نویز است، اگرچه موارد دیگری نیز وجود دارد. راه های زیادی برای لغو اکو در تماس های تلفنی ایجاد شده است و نتایج از ضعیف تا عالی متغیر است.

این فناوری‌های صوتی همچنین باید سطوح نویز را حذف یا کاهش دهند تا تماس‌گیرنده به خوبی درک شود. فردی که از یک هندزفری در یک رستوران شلوغ یا در حین رانندگی تماس می گیرد، نویز زیادی را وارد تماس می کند. این وضعیت پیچیده است زیرا نرم افزار نه تنها باید نویز اطراف او را حذف کند، بلکه باید صدای او را به وضوح و با صدای بلند به هرکسی که به او متصل است منتقل کند.

کاور هندزفری

قاب و کاور هندزفری در مدل های مختلفی موجود است که محافظت ۲۰ تا ۹۰ درصدی را از هندزفری شما به عمل می‌آورد.

انواع کاور هندزفری موجود در لچکو:

کاور هندزفری سیلیکونی، کاور هندزفری چرمی و...

کاور هندزفری سیلیکونی در طرح های متفاوتی است همچون سیلیکونی راه راه، سیلیکونی رنگین کمانی، سیلیکونی طرح دار و ...

پر فروش ترین کاور هندزفری نوع سیلیکونی ساده آن است که بسیار منعطف است و هندزفری را به صورت ۳۶۰ درجه محافظت می کند.

این سیلیکون ها از مواد ضدحساسیت ساخته شدند و بسیار منعطف هستند. کاملا روی کیس فیکس می شوند و لغزش ندارند.

همچنین خروجی شارژر با برش تمیز کار شده است و به راحتی متصل شده و نیازی به خارج کردن از قاب ندارد.

کاور هدفون و هندزفری

مشخصات کامل قاب سیلیکونی هندزفری

  • دور تا دور کالا را می پوشاند و می توان گفت یک پوشش ۳۶۰ درجه است
  • جنس سیلیکونی
  • نرم و لطیف
  • جنس داخلی عالی
  • منعطف و انعطاف پذیری بالا
  • رنگ بندی مات و براق
  • وزن کم
  • مقاوم در برابر ضربه، گرد و غبار، خط و خش
  • ضد آب و ضد زنگ زدگی
  • رنگ ثابت
  • ضخامت مناسب
  • برش دقیق و چفت شدن دقیق
  • ساخته شده از جنس مرغوب

کاور هندزفری چرمی قابلیت ست شدن با بند ساعت، کیف پول و سایر اکسسوری هارا دارد که بسیار جذاب بوده و در صحنه های فیلم برداری و عکس برداری وضوح کامل دارد و در زندگی روزمره پکیج کاملی است.

مشخصات کامل قاب چرمی هندزفری

  • طراحی جذاب
  • فیکس قاب
  • پوشش ۳۶۰ درجه
  • در طراح های مختلف
  • دارای رنگ بندی
  • نرم و پوشاننده

کاور هندزفری شیائومی

کاور هندزفری شیائومی در رنج قیمتی متفاوتی هستند، با توجه به اقتصاد و بازار پر فروش و پر استفاده هستند، از این رو لوازم محافظتی از آنها نیز پر فروش هستند.

مدل های موجود برای آن، مدل سیلیکونی(ساده، راه راه، طرح دار)، چرمی است.

قیمت کاور هندزفری

کاور هندزفری سامسونگ

هندزفری های برند سامسونگ در چند مدل هستند که برای هر کدام محافظی موجود است چون سیلیکونی و چرمی که هر کدام دارای رنگ بندی است.

کاور ایرپاد

شرکت اپل از سال ۲۰۰۱ هدفون هایی را تولید کرده و فروخته است که برای خرید مستقل و همراه با محصولات آیفون (تا سال ۲۰۲۰) و آی پاد (تا سال ۲۰۲۲) در دسترس هستند. خط تولید فعلی اپل شامل EarPods (ایربادهای سیمی با هدفون ۳.۵ میلی‌متری یا اتصال لایتنینگ)، AirPods و AirPods Pro (ایربادهای بلوتوث بی‌سیم) و AirPods Max (هدفون بی‌سیم بلوتوث روی گوش) است.

قابلیت ایرپاد حذف نویز فعال، EQ تطبیقی، مقاومت در برابر آب IPX۴، کیس شارژ جدید با استاندارد Qi، و شامل نکات سیلیکونی هستند.

هم اکنون ۵ مدل کاور ایرپاد اپل موجود است که برای کاور کیس آن انواع محافظ ها به فروش می رند که عمده ترین آن سیلیکونی است.

مدل چرمی آن نیز در این محصول به علت ست کردن بند ساعت های اپل واچ چرمی، فروش چشم گیری دارد.

خرید و قیمت قاب و کاور هندزفری

پوسته بیرونی هدفون های داخل گوشی از مواد مختلفی مانند پلاستیک، آلومینیوم، سرامیک و سایر آلیاژهای فلزی ساخته شده است. از آنجایی که هدفون های داخل گوش مجرای گوش را درگیر می کنند، می توانند به بیرون سر بخورند و صدای زیادی از محیط را مسدود می کنند. هنگامی که صدا به دلایل ایمنی یا دلایل دیگر، مانند هنگام راه رفتن، رانندگی، یا سوار شدن در نزدیکی یا در ترافیک وسایل نقلیه، یک نشانه ضروری است، فقدان صدای محیط می تواند مشکل ساز باشد. برخی از هدفون‌های داخل گوش از میکروفون‌های داخلی استفاده می‌کنند تا در صورت تمایل، صدای بیرون شنیده شود.

کاور های هندزفری در مدل و نوع های مختلف که فروشنده آن لچکو می باشد با قیمت عمده به صورت واردکننده انحصاری آن کالا با قیمت مناسب و توزیع کننده بازار بودن بسیار مناسب بوده و تمامی محصولات مندرج در سایت لچکو به صورت عمده با تعداد نامحدود قابلیت ارسال به سراسر ایران را دارد.

برای هر کدام از محصولات میتوانید مشاوره خرید نیز دریافت کنید.

کد خبر: ۱۵۴٬۷۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha