۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
سفرهای ارزان قیمت بین کشورهای همسایه رونق می‌گیرد
ضرغامی:

سفرهای ارزان قیمت بین کشورهای همسایه رونق می‌گیرد

نوشهر- وزیر میراث فرهنگی با تاکید بر رونق گردشگری ارزان قیمت داخلی و خارجی گفت: رونق گردشگری زمینی برای توسعه سفرهای ارزان قیمت بین کشورهای همسایه جزو اولویت‌ها است.

به گزارش خبرنگار بازار، عزت الله ضرغامی پیش ازظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از طرح های گردشگری نوشهر با بیان اینکه برای ورود کشتی های گردشگری کروز به دریای جنوب و خزر وارد مذاکره شده است، افزود: باید اسکله های مناسب را آماده سازی و مهیا کنیم.

وی بر لزوم برنامه ریزی برای گردشگری ارزان قیمت داخلی و خارجی تاکید کرد و گفت: در نشست با رئیس جمهور تاجیکستان گردشگری ارزان قیمت تشریح شد و رئیس جمهور تاجیکستان نسبت به این مسئله علاقه نشان داده است.

وی تصریح کرد: گردشگری زمینی از ایران به تاجیکستان از کشورهای مختلف عبور می کند و درپی گردشگری زمینی هستیم و این طرح سال ها متوقف بوده است.

ضرغامی یادآور شد:همچنین نشستی با وزیر راه تاجیکستان، این مسیر گردشگری بررسی شد و اولویت ما در سفر، کشوورهای همسایه است.

وزیر میراث فرهنگی با اشاره به تخصیص ۳۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای تهیه صنایع دستی گفت: در قالب این طرح، به هر کارمند ۱۰ میلیون تومان برای تهیه صنایع دستی تسهیلات داده می شود.

وی با اظهار اینکه برای کارت سفر برنامه ریزی شده است، گفت: اصل سفر تصویب شده است و برای اجرای آن باید برنامه ریزی صورت گیرد.

کد خبر: ۱۵۴٬۷۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha