۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
تصمیمات غلط چالش تولید گلستان | بین دستگاه‌های اجرایی هماهنگی نیست
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان خبرداد؛

تصمیمات غلط چالش تولید گلستان | بین دستگاه‌های اجرایی هماهنگی نیست

گرگان- شهمرادی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان از ناهماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی استان انتقاد کرد و گفت: مشکلات فعلی تولید استان، حاصل تصمیمات غلط و همین ناهماهنگی هاست.

رضا شهمرادی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در استان کسی نیست که مانع ناهماهنگی دستگاه‌های اجرایی شود، اظهار کرد: مشکلات صنایع و بخش تولید استان حاصل همین ناهماهنگی هاست.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان افزود: در استان ۳۵۰ طرح در حال اجرا در شهرک‌های صنعتی داریم که می‌توان از تسهیلات ثابت برای عملیاتی شدن آن بهره جست اما متاسفانه بانک‌ها این پرداخت تسهیلات را قفل کردند.

وی ادامه داد: با مانع تراشی بانک‌ها در استان عملاً طرح‌های قابل اجرای بخش تولید امکان عملیاتی شدن ندارد.

شهمرادی از حذف معافیت مالیاتی برای ورود تجهیزات و ماشین آلات صنایع انتقاد کرد و گفت: عدم ارائه تسهیلات ثابت و حذف معافیت‌های مالیاتی به خودی خود بخش صنعت را با مشکل مواجه می‌کند با این حال در فصل پیش رو صنایع باید دغدغه قطعی برق را هم داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید در حوزه برق ظرفیت مورد نیاز در استان ایجاد شود، افزود: مطابق ماده ۸۱ قانون الحاق وزارتخانه نیرو مکلف است نسبت به تامین برق شهرک‌ها و نواحی صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی تا درب واحدهای صنعتی و معدنی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و معدنی و منطقه ویژه اقتصادی اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان در خاتمه یادآور شد: متاسفانه حتی برق منطقه‌ای در استان مستقر نیست و حتی یک درصد هم به ماده ۸۱ قانون الحاق توجهی نشده است.

کد خبر: ۱۵۴٬۷۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha