۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹
افزایش حقوق بخشی از فشارهای تورمی بر خانوار بازنشستگان را کاهش می‌دهد
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

افزایش حقوق بخشی از فشارهای تورمی بر خانوار بازنشستگان را کاهش می‌دهد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به افزایش ۵۷ درصدی حداقل حقوق بازنشستگان، گفت:افزایش حقوق‌ها بخشی از فشارهای تورمی بر بازنشستگان را کاهش می‌دهد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی رضایی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: خوشبختانه هیات وزیران با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و معیشت بازنشستگان تامین اجتماعی با افزایش ۵۷ درصدی حداقل حقوق این قشر زحمت کش موافقت کرد و این موضوع باعث می‌شود تا بخشی از مشکلات بازنشستگان کاسته شود.

نماینده مردم کنگاور و صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های نمایندگان مردم در مجلس با توجه به سیاست حمایتی که در پیش داریم رفع مشکلات معیشتی بازنشستگان است، ادامه داد: با پیگیری‌های نمایندگان و تصمیم هیات وزیران حداقل حقوق بازنشستگان در سال جاری به مبلغ ۵ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند و این مصوبه از خردادماه اجرایی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به افزایش قیمت اقلام اساسی و هزینه تامین مسکن افزایش حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی الزامی بود، تصریح کرد: افزایش حقوق بازنشستگان در سایر سطوح نیز به صورت پلکانی معکوس و به نفع پایه‌های حقوق پایین تر اجرا می‌شود و مابه‌التفاوت ماه‌های اولیه سال نیز به آنها پرداخت می‌گردد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش حقوق‌ها بخشی از فشارهای تورمی بر بازنشستگان را کاهش می‌دهد، گفت:باید تدابیری نیز برای افزایش حقوق‌ سایر بازنشستگان اتخاذ شود.

کد خبر: ۱۵۴٬۶۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • رامین IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
      0 0
      باسلام این نماینده خیلی غیر کارشناسی نظر داده واصلا تورم و وضعیت بد بازنشستگان براش مهم نبوده چون حقوق خودش بسیار عالیه