۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
اعتبارات ارزش افزوده دهیاری‌های استان تهران برای مقابله با کرونا استفاده شد
استاندار تهران:

اعتبارات ارزش افزوده دهیاری‌های استان تهران برای مقابله با کرونا استفاده شد

تهران - استاندار تهران گفت: اعتبارات ارزش افزوده دهیاری‌های استان برای مقابله با کرونا استفاده شد و بیمارستان‌های ری، ملارد، ورامین و پاکدشت با این اعتبارات از امکانات خوبی برخوردار شدند.

به گزارش خبرنگار بازار، انوشیروان محسنی بندپی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران حاضر در استانداری تهران با اشاره به اینکه سال گذشته سه هزار میلیارد تومان اعتبار از محل مالیات بر ارزش افزوده در استان توزیع شده است، اظهار داشت: امسال و با توجه به شیوع کرونا اعتبارات ارزش افزوده دهیاری های استان برای مقابله با کرونا استفاده شده است.

وی با بیان اینکه پیش از این نیز درصدد بودیم که برای سلامت مردم از منابع ارزش افزوده استفاده کنیم ولی مشکلاتی وجود داشت، گفت: به دلیل اینکه این منابع باید در همان روستا هزینه می‌شد، در نشستی که با دیوان محاسبات و بازرسی استان برگزار شد، تفاهم نامه‌ای را به صورت مشترک منعقد کردیم که طی آن بشود از این هزینه برای کارهای درمانی مقابله با کرونا بهره مند شویم.

استاندار تهران افزود: بر اساس این تفاهمنامه قرار شد در راستای مقابله با ویروس کرونا و بیماری کووید ۱۹ و به منظور تجهیز مراکز بهداشتی و بیمارستان‌ها از منابع ارزش افزوده روستاهای فاقد دهیاری هزینه شود و هیچ منع قانونی در این زمینه وجود نداشته باشد.

وی عنوان داشت: از طریق همین منابع و اعتبارات بیمارستان های ری، ملارد،ورامین و پاکدشت از امکانات خوبی برخوردار شدند.

محسنی بندپی اظهار داشت: به فرمانداران استان تهران نیز گفته ایم تا منابع روستاهای دارای دهیاری را برای حوزه سلامت همان شهر و شهرستان هزینه کنند.

کد خبر: ۱۵٬۴۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha