۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲
۸۰ درصد زنجانی ها آورده اولیه طرح نهضت مسکن را پرداخت کردند
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

۸۰ درصد زنجانی ها آورده اولیه طرح نهضت مسکن را پرداخت کردند

زنجان- بیات منش، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: بزرگترین حامی پروژه‌های مسکن مردم هستند و مشارکت ۸۰ درصد زنجانی ها در پرداختی‌ها باعث پیشرفت پروژه‌های نهضت مسکن در استان شده است. 

مسعود بیات منش در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: استان زنجان به لحاظ پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سطح کشور عملکرد خوبی دارد.

وی با بیان اینکه در قانون جهش مسکن ساخت ۴ میلیون مسکن طی چهار سال در کشور تعیین و ابلاغ شده است،اظهار کرد: سهم ابلاغی برای ساخت مسکن از محل طرح جهش مسکن برای استان زنجان ۷۱ هزار واحد در چهار سال تعیین و ابلاغ شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ۲۰ هزار واحد از این تعداد، سهم بخش روستایی است و در این راستا سالانه ۵ هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن استان ساخته خواهد شد.

بیات منش با بیان اینکه ۱۲ هزار واحد مسکونی هم برای بخش خود مالکی و بخش فرسوده برای ۲۱ شهر اختصاص داده شده است،تاکید کرد: هر سال ۳ هزار واحد ساخته می‌شود.

وی گفت: همچنین ۳۸ هزار واحد باقی مانده نیز سهم راه و شهرسازی است که باید زمین تامین شود و تاکنون برای ۱۷ هزار واحد مسکونی زمین تامین شده و طی ۵ سال اخیر بخش خصوصی در استان ۴ هزار و ۵۰۰ واحد در سال تولید مسکن داشته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان تصریح کرد: بزرگترین حامی پروژه‌های مسکن مردم هستند و مشارکت ۸۰ درصدی مردم در پرداختی‌ها باعث پیشرفت پروژه‌های مسکن شده است.

بیات منش به ثبت نامی های طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: در طرح نهضت ملی مسکن در استان حدود ۹۹ هزار نفر در سامانه ثبت نام کردند و در ثبت‌نام‌ها دو مرحله پایش صورت می‌گیرد و در این پالایش اولویت با متقاضیان مستاجر و مجرد است.

وی ادامه داد: یکی از مسائلی که مردم را نسبت به پروژه‌های مسکن نگران می‌کند، صحبت برخی مسئولان بدون بررسی و تخصص و رسانه‌ای کردن آن است.

کد خبر: ۱۵۴٬۵۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha