۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
نرخ گوشت قرمز در ساری کمتر از ۲۰۰ هزار تومان است
در گفتگو با بازار؛

نرخ گوشت قرمز در ساری کمتر از ۲۰۰ هزار تومان است

ساری- سید اصغری نژاد، رئیس اتحادبه قصابان و فروشندگان گوشت قرمز در ساری بازار گوشت قرمز در مرکز استان را کساد دانست و گفت: نرخ گوشت در منطقه زیر ۲۰۰ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم است.

سید کاظم سیداصغری نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار با با اشاره به قیمت گوشت میش ۹۰ تا ۱۱۰ هزار تومان در قصابی ها عرضه می شود، افزود: این میش ها در واقع از رده خارج هستند و باید گوشت آن ها در کارخانه های تولید سوسیس و کالباس فراوری شود.

وی نداشتن کیفیت و دیر پز بودن و پایین بودن کیفیت و پروتئین را از جمله مشکلات گوشت میش بیان کرد و گفت: متاسفانه به دلیل کمبود گوشت شاهد عرضه آن در قصابی ها هستیم.

وی قیمت گوشت گوسفندی را ۱۴۰ تا ۱۵۰ هزار تومان به صورت تفکیک شده ذکر کرد و گفت: قیمت لاشه گوشت گوسفندی ۱۳۰ هزار تومان و نرخ گوشت بره به صورت لاشه ۱۷۰ هزار تومان و تفکیک شده ۱۹۰ هزار تومان است.

سید اصغری نژاد یادآور شد: گوشت گوساله کیلویی ۱۹۰ هزار تومان و گوشت گاو کیلویی ۱۷۰ هزار تومان در قصابی های مرکز استان عرضه می شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز در ساری خواستار حمایت از دامداران و جلوگیری از قاچاق بره ها شد و گفت: پیش بینی می شود نرخ گوشت دام سبک با ثبات و کاهش روبرو شود ولی گوشت دام سنگین به دلیل کمبود بعید به نظر می رسد کاهش یابد.

وی افزود: در حال حاضر بازار گوشت کساد است و با این حال نرخ آن در اکثر استان ها بالای ۲۰۰ هزار تومان رسیده ولی در ساری همچنان این نرخ زیر ۲۰۰ هزار تومان است.

کد خبر: ۱۵۴٬۵۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha