۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴
احتمال ریزش بیت کوین به محدوده ۲۰ هزار دلار| فریب رشد اخیر را نخورید
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال ریزش بیت کوین به محدوده ۲۰ هزار دلار| فریب رشد اخیر را نخورید

قیمت بیت کوین در حال شکل دهی یک فراکتال با روند نزولی شوده و این فراکتال، فرضیه آماده شدن بیت کوین برای ورود به یک ریزش بزرگ و عمیق را تقویت می کند.

به گزارش بازار، قیمت بیت کوین در حال شکل دهی یک فراکتال با روند نزولی شوده و این فراکتال، فرضیه آماده شدن بیت کوین برای ورود به یک ریزش بزرگ و عمیق را تقویت می کند.

با شکسته شدن خط روند پایین الگوی قیمت در ۶ می، بیت کوین برای تشکیل پرچم خرسی آماده شد که این حرکت نهایتا منجر به سقوط ۳۶ درصدی قیمت در یک هفته گشت. تمرکز روی نمودار قیمت نشان می‌دهد که کاهش قیمت بیت‌کوین از بالاترین سطح تاریخ ۶۹۰۰۰ دلار به ۳۲۸۳۷ دلار بین ۱۰ نوامبر ۲۰۲۱ و ۲۴ ژانویه ۲۰۲۲، میله پرچم الگو را ایجاد کرده است.

پس از این سقوط ناگهانی، قیمت بیت‌کوین به شکل پایین‌ترین و بالاترین سطح بین ۱۴ ژانویه تا ۲۲ می تثبیت شد و ساختار موازی صعودی به نام پرچم ایجاد کرد.

این ساختار فنی هدف ۱۸۱۷۹ دلار را پیش بینی می کند که در لحظه کاهش قیمت بیت کوین به زیر ۳۸۳۰۵ دلار تأیید شد. تاکنون، قیمت بیت کوین فروش خود را متوقف کرده تا در سطح روانی ۳۰ هزار دلار تثبیت شود. بسته شدن کندل روزانه در زیر این پایه احتمالاً باعث کاهش بیشتر به هدف تقریباً ۲۰ هزار دلار می شود.

در حالی که این الگو برای مدتی طولانی ادامه داشته، به نظر می‌رسد تثبیت اخیر قیمت بیت کوین، پرچم خرسی دیگری را ایجاد کرده که به نظر می رسد در این دوره از نزول، قیمت به سمت ۲۰ هزار دلار حرکت کند.

احتمال ریزش بیت کوین به محدوده ۲۰ هزار دلار| فریب رشد اخیر را نخورید


اکنون، شکل‌گیری فراکتال بیشتر تأیید می‌کند که احتمال کاهش قیمت بیت کوین وجود دارد. علاوه بر این، در صورت رد شدن قیمت از مقاومت مهم ۳۵ هزار دلاری، ممکن است روند بازار معکوس شده و به سمت شمال حرکت کنیم. لذا در چنین شرایطی سرمایه گذاران باید کاملا مراقب اوضاع باشند.

از دیدگاه کلان، اگر گاوهای بزرگ بازار ارزهای دیجیتال، ارزش بیت کوین را به سمت تولید بالاتر از ۵۲۰۰۰ دلار سوق دهند، چنین سناریویی، تز نزولی بزرگ را باطل خواهد کرد.

در چنین حالتی، قیمت بیت کوین می تواند بالاتر رفته و شاید بالاترین قیمت خود را در ۶۹۰۰۰ دلار دوباره آزمایش کند.

کد خبر: ۱۵۴٬۵۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha