۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲
افزایش قیمت توکن «لونا ۲» با منتفی شدن صدور حکم حبس برای مدیرعامل بنیاد لونا

افزایش قیمت توکن «لونا ۲» با منتفی شدن صدور حکم حبس برای مدیرعامل بنیاد لونا

با انتشار خبر عدم صدور حکم زندان برای «دو کِوون» مدیرعامل بنیادگارد لونا و بنیانگذار رمزارزهای لونا و دلار ترا، قیمت ارز دیجیتال لونا ۲ از نیمه شب گذشته رو به افزایش گذاشت.

به گزارش بازار، با انتشار خبر عدم صدور حکم زندان برای «دو کِوون» مدیرعامل بنیادگارد لونا و بنیانگذار رمزارزهای لونا و دلار ترا، قیمت ارز دیجیتال لونا ۲ از نیمه شب گذشته رو به افزایش گذاشت.

پیشتر، مقامات قضایی کره جنوبی از احتمال بالای زندانی شدن مدیرعامل بنیاد لونا و ترا لبز خبر داده بودند که منجر به ریزش شدید ارزش دو رمز ارز لونا ۲ و لونا کلاسیک در بازار شد.

با اینحال، مقامات قضایی کره جنوب تاکید کرده اند که محکومیت کوون به پرداخت جریمه قطعی است و راه گریزی از آن نیست.

لازم به ذکر است، در پی ریزش شدید ارزش دلار ترا و در پی آن، نزدیک به صفر شدن ارزش رمزارز لونا که منجر به از دست رفتن میلیون ها دلار از دارایی های سرمایه گذاران این رمز ارز شد، پلیس و مقامات قضایی کره جنوبی از تحت پیگرد قرار دادن کوون خبر دادند؛ خبری که از همان ساعات اولیه پس از انتشار در فضای مجازی، منجر به ریزش بیشتر ارزش لونا کلاسیک و همچنین لونا ۲ شد.

با اینحال، هنوز بنیاد لونا باید خسارات بسیاری از سرمایه گذاران خود در جریان سقوط و فروپاشی تقریبی لونا را پرداخت نماید؛ موضوعی که در جریان راه اندازی فاز نخست پخش ایردراپ لونا ۲ به عنوان وجه خسارت، منجر به افزایش نارضایتی مشتریان و مالباختگان این شرکت شد.

با گذشت یک هفته از پخش ایردراپ لونا۲ میان سرمایه گذاران به عنوان وجه خسارت، بسیاری از مشتریان اعلام کرده اند که یا ایردراپی دریافت نکرده اند و یا میزان دریافتی آنها بسیار کمتر از آن چیزی است که باید به عنوان وجه خسارت برای آنها محاسبه می شد.

در خصوص پرداخت خسارات رمزارزها لونا قرار گرفته بر روی سایر شبکه ها (غیر از شبکه ترا) نیز، مدیران لونا وعده داده اند با اتصال تدریجی شبکه «فونیکس ۱» به عنوان شبکه اصلی لونا ۲ به سایر شبکه ها، خسارات آنها نیز پرداخت خواهد شد. ولی هیچ تاریخ مشخصی برای انجام این اتصال و پرداخت غرامت از طریق توزیع ایردراپ اعلام نشده است.

کد خبر: ۱۵۴٬۴۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha