۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴
۳۵۰ کامیون حمل مرغ زنده در گلستان فعال است
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گلستان:

۳۵۰ کامیون حمل مرغ زنده در گلستان فعال است

گرگان- میقانی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: ۳۵۰ کامیون حمل مرغ زنده برای تامین گوشت مرغ استان و کشور فعال هستند.

مهدی میقانی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: ناوگان حمل و نقل مرغ زنده در گلستان با مشکلاتی روبه رو است و رسیدگی به مشکلات این صنف کمک خواهد کرد که بخشی ازدغدغه های تولیدکنندگان مرغ در استان مرتفع شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۵۰ کامیون در این زمینه فعالیت می کنند، خاطرنشان کرد: رانندگان این ناوگان، تلاش ویژه ای در زنجیره تامین گوشت مرغ برای استان و کشور دارند .

میقانی یکی از مشکلات ناوگان حمل و نقل مرغ زنده را کرایه حمل بر اساس سبدهای مرغ برشمرد و گفت: در این ناوگان کرایه براساس حمل و نقل مرغ زنده در نظر گرفته می شد که برخی مواقع موجب تضییع حق رانندگان می شود، براین اساس پیشنهاد شد که ملاک هزینه حمل و نقل براساس وزن و مسافت تعین شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با بیان این نکته که ناوگان حمل بار با مشکلات دیگری نظیر مصرف سوخت، ظرفیت خودرو، یکسر خالی بودن خودروی حمل و افزایش هزینه ها روبه روست، افزود: تلاش کردیم در جلسه ای با حضور مسئولان مطالبات این قشر طرح و بررسی شود.

وی در خاتمه یادآورشد: تصمیماتی در خصوص رفع مشکلات ناوگان حمل و نقل مرغ زنده گرفته شده که پس از تایید ستاد تنظیم بازار، بخشی از این مشکلات مرتفع خواهد شد.

کد خبر: ۱۵۴٬۴۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha