۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۲
۶ هزار میلیارد تومان اعتبار برای «ایجرود» در نظر گرفته شد
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

۶ هزار میلیارد تومان اعتبار برای «ایجرود» در نظر گرفته شد

زنجان- خاتمی، نماینده مردم ماه‌نشان و ایجرود در مجلس گفت: از محل مالیات بر ارزش افزوده در سال جاری برای شهرستان ایجرود حدود شش هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

مرتضی خاتمی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه مسئولان نسبت به رفع مشکلات مردم اهتمام جدی داشته باشند،گفت: در این راستا این مشکلات با برنامه ریزی و مدیریت و همکاری مسئولین باید رفع شود.

وی با بیان اینکه تنش آبی در شهرستانهای استان وجود دارد،اظهار کرد: رفع تنش آبی در این شهرستانها باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آبرسانی از طریق سد بلوبین در سفر وزیر نیرو اعتبارات خوبی قرار داده شد، گفت: طی بازه زمانی دو ساله همزمان با پیگیری خط انتقال و مخزن و احداث سد که به بهره برداری برسد، آب شرب برای تمام شهرستانها تامین خواهد شد.

خاتمی تاکید کرد: از محل مالیات بر ارزش افزوده در سال جاری برای شهرستان ایجرود حدود ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده و روستاهایی که کمک جمعیت هستند این میزان اعتبارات به این روستاها توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه ایجرود ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه های مختلف دارد، گفت: باید زیر ساخت‌های لازم برای رونق تولید در شهرستان ایجرود فراهم شود.

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: برای توسعه تولید و اشتغال باید حمایت لازم از سرمایه گذاران انجام شود و زمانی توسعه همه جانبه محقق می شود.

خاتمی با بیان اینکه سرمایه گذار برای ایجاد اشتغال و تولید در یک منطقه نیاز به حمایت و پشتیبانی دارد،گفت: مدیران دستگاههای اجرایی دست سرمایه گذاران را بگیرند.

کد خبر: ۱۵۴٬۴۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha