۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۹
تعرفه خدمات مهندسی واقعی نیست
رئیس سازمان نظام مهندسی گلستان:

تعرفه خدمات مهندسی واقعی نیست

گرگان- رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان با بیان این که معیشت و اشتغال مهندسان دو دغدغه اصلی این قشر است گفت: تعرفه خدمات مهندسی واقعی نیست.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی نظام مهندسی گلستان، محمدرضا آلوستانی ضمن اشاره به اینکه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان به عنوان بزرگترین نهاد تخصصی استان دارای ظرفیت و توان بسیار بالایی است از استاندار گلستان خواست تا از این ظرفیت در زمینه مشاوره و مشارکت در مسائل فنی و اجرایی استان استفاده شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان افزود: سازمان می تواند در طرح های نهضت ملی مسکن، جزیزه آشوراده و منطقه آزاد اینجه برون به عنوان بازوی فنی و اجرایی توانمندی در کنار سایر دستگاههای مربوطه گام های موثری بردارد.

رئیس هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان به حادثه متروپل و جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان در این اتفاق تلخ اشاره کرد و گفت: درحادثه متروپل سازمان نظام مهندسی ساختمان خورستان وظیفه خود را به درستی و به نحو احسن انجام داده است و این قابل تقدیر است.

وی ضمن ابراز نگرانی از اجرای پروژه هایی در استان که خارج از مسیر نظام مهندسی ساخته می شوند از استاندار به عنوان عالی ترین مقام اجرایی در استان خواست تا با حمایت خود از بروز حوادث تلخ جلوگیری کند.

آلوستانی به رابطه و تعامل مهم و نزدیک سازمان با شهرداری ها اشاره کرد و افزود: اگر این دو ارگان تعامل خوبی با هم داشته باشند قطعا بسیاری از مشکلات به راحتی قابل حل بوده و به حداقل می رسد.

رئیس هیات مدیره سازمان در خصوص تعارض منافع اظهار کرد: مشکلات زیادی به طبع این موضوع پیش آمده است و خواستار ارائه مصادیق واقعی تعارض منافع و ایجاد وحدت رویه در کل کشور شد.

وی با بیان اینکه معیشت و اشتغال مهندسان دو دغدغه اصلی این قشر است افزود: تعرفه خدمات مهندسی واقعی نیست ما تمام تلاش خود را در کمیته چهار نفره استان برای افزایش تعرفه انجام دادیم، اما متاسفانه با ابلاغیه وزارت راه و شهرسازی این امر اتفاق نیفتاد.

آلوستانی با اشاره به اینکه مبلغ دریافتی به عنوان حق الزحمه خدمات مهندسی با مسئولیتی که مهندسان دارند قابل مقایسه نیست از استاندار خواست تا به این مشکلات مهندسان رسیدگی شود.

کد خبر: ۱۵۴٬۳۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha