۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹
نوبیا مجیک ۷؛ گوشی هوشمند ویژه بازی های اندرویدی با امکانات چشمگیر
تازه های فناوری؛

نوبیا مجیک ۷؛ گوشی هوشمند ویژه بازی های اندرویدی با امکانات چشمگیر

شرکت چینی نوبیا از ارائه گوشی جدید سری گیمینگ خود به نام «رِد مجیک ۷» به بازار خبر داد.

به گزارش بازار، با ورد صنعت بازی های رایانه ای به دنیای تلفن های همراه هوشمند، شرکت های سازنده این تلفن ها نیز گامی بلند به سمت این بازار پر رونق برداشته تا بتوانند هواداران این بازی ها را با تولید تلفن های سری گیمینگ، به سمت خود جلب نمایند.

شرکت چینی «نوبیا» نیز با تولید گوشی جدید هوشمند خود به نام «رِد مجیک ۷» مدعی شده که یکی از جذابترین گوشی های ویژه بازی را به بازار ارائه کرده است.

در نگاه اول باید گفت که این گوشی به نسبت شرکت های سرآمد در تولید گوشی های هوشمند، در طراحی حرفی برای گفتن نداشته و شاید ظاهرا آن حتی برای بسیاری از مخاطبان چندان مورد پسند نباشد.

اما امکانات سخت افزاری ویژه بازی، مانند اسپیکرهای قدرتنمد، صفحه نمایش ۶.۸ اینچی با گرافیک بالا، می تواند جذابیت خاصی برای مخاطبان ایجاد کند.

این گوشی همچنین از پردازشگر اسنپ دراگون ۸ بهره برده و نصب سیستم عامل اندروید روی آن نیز، خیال شما را از بابت پشتیبانی نرم افزاری راحت می کند.

رد جیک ۷ قرار است با دو قیمت ۶۲۹ دلار و ۷۲۹ دلار به بازار عرضه شود که اختلاف قیمت این دو سری، مربوط به رم به کار رفته در آنهاست که مورد نخست با رم ۱۲ گیگ و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگ به بازار عرضه خواهد شد و سری دوم نیز به رم ۱۶ گیگ و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگ مجهز است. دوربین اصلی این گوشی نیز ۶۴ مگاپیکسل و دوربین جلوی آن ۸ مگاپیکل قدرت دارد.

اما در خصوص ماهیت شرکت نوبیا باید بدانیم که این شرکت چینی از زیر مجموعه های شرکت ZTE چین بوده که از بزرگان صنعت مخابرات در این کشور محسوب می شود.

کد خبر: ۱۵۴٬۳۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha