۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
تمام استان‌های کشور مشکل کمبود آب دارند
معاون پارلمانی رئیس جمهور:

تمام استان‌های کشور مشکل کمبود آب دارند

بوشهر- معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: اگر چه مناطق جنوبی کشور مشکلات بیشتری در حوزه آب دارند، اما تمام استان‌های کشور در حال حاضر، مشکل کمبود آب دارند.

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمد حسینی ظهر امروز در نشست با مسئولان شهرستان دشتستان و استان بوشهر اظهار داشت: عزم دولت برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم جزم است و حتی روزهای تعطیل نیز برای جبران کمبودها و کاستی‌های موجود تلاش می‌کنیم.

وی افزود: رفع مشکلات کشور، یک‌روزه امکان‌پذیر نیست و باید با برنامه‌ریزی دقیق و با تمرکز برای رفع آنها گام برداریم و اکنون دولت سیزدهم در این مسیر اهتمام جدی دارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطر نشان کرد: دشتستان یک شهرستان بزرگ و مهم در استان بوشهر و کشور است و رفع مشکلات این شهرستان بویژه در حوزه آب و حوزه درمان اولویت است.

حسینی با بیان اینکه تمام استان‌های کشور مشکل کمبود آب دارند تصریح کرد: اگر چه در استان‌های جنوبی، بدلیل گرما و خشکسالی، مشکلات کم‌آبی بیشتر است اما اکنون تمام استان‌های کشور مشکل کمبود آب دارند و دولت سیزدهم با تمام وجود برای رفع بحران آب برنامه دارد.

وی یادآور شد: آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور با همه ظرفیت و توان پیگیر رفع مشکلات حوزه آب در کشور است و شورای عالی آب، با دستور رئیس جمهور در این راستا تلاش می‌کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ابراز داشت: شیرین‌سازی آب دریا و اجرای طرح‌های آبخیزداری و آب‌خوان‌داری و همچنین اجرای پروژه‌های سدسازی از جمله مهم‌ترین راهکارهای دولت برای کاهش مشکلات آبی است و شبانه‌روزی برای رفاه و آرامش مردم حرکت می‌کنیم.

حسینی گفت: استان بوشهر با توجه به دارا بودن سواحل طولانی با خلیج فارس، باید تمرکز بیشتری روی ایجاد آب‌شیرین‌کن داشته باشد و قطعا دولت سیزدهم نیز از این طرح حمایت می‌کند.

کد خبر: ۱۵۴٬۲۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha