۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۳
احتمال ریزش قیمت بایننس کوین| در کدام نقطه خرید کنیم؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال ریزش قیمت بایننس کوین| در کدام نقطه خرید کنیم؟

حرکت ضعیف گاوهای بازار بایننس کوین می تواند منجر به کاهش چشمگیر قیمت طی روزهای آتی شود.

به گزارش بازار، افزایش روزانه قیمت بایننس کوین (BNB) می‌تواند امیدی برای محدود کردن پیش‌بینی‌های نزولی قیمت بایننس کوین ایجاد کند. با این حال، حرکت ضعیف حرکت صعودی گاوها را در موقعیتی نامطمئن قرار می دهد. با اعلام راه اندازی یک صندوق ۵۰۰ میلیون دلاری سرمایه گذاری توسط «بایننس لبز»، به نظر می رسد تقاضا برای این ارز دیجیتال اندکی افزایش یافته است.

صرافی بایننس همچنین سرمایه گذاری جدید برای حمایت از فناوری وب ۳ و استارت آپ های فعال در توسعه آن انجام داده که می تواند تقاضای بازار را برای این ارز افزایش دهد.

پیش‌بینی‌های قیمت کوین نزولی بایننس می‌تواند در صورت تسلیم شدن حمایت فعلی در ۲۹۸.۲ به بازار برسد. پرچم نزولی نمودار روزانه زمانی تکمیل شد که شمع ۲۶ می در زیر مرز پایینی خود شکست.


پیش بینی قیمت بایننس کوین

احتمال ریزش قیمت بایننس کوین| در کدام نقطه خرید کنیم؟

کاهش قیمت پس از رد حرکت بازگشت به مرز پایینی پرچم نزولی در سطح حمایت ۲۹۸.۲ (کمترین سطح ۲۹ می) متوقف شده است. خرس‌ها باید این حمایت را برای کاهش قیمت بیشتر و دسترسی به پایین‌ترین سطح قیمت در ۱۱ می یعنی ۲۶۱.۵ دلار هدف قرار دهند. این حمایت نقطه تکمیل حرکت اندازه گیری شده از پرچم نزولی است. در زیر این سطح، کف‌های ۲۵ مارس ۲۰۲۱ و ۲۱ ژوئن ۲۰۲۱ هدف قیمتی اضافی به سمت جنوب را در ۲۲۶.۰ تشکیل می‌دهند.

از طرف دیگر، افزایش قیمت و جهش روزانه، بالاترین نرخ ۲۴ می را در نقطه ۳۲۸.۵ دلار هدف قرار می دهد. اگر گاوها این سطح مقاومت جدید را از بین ببرند، علامت قیمت ۳۵۹.۴ دلار (کمترین سطح ۱۴ مارس و بالاترین ۹ می) به یک هدف صعودی جدید تبدیل می شود. اگر پیشروی مقاومت ۳۵۹.۴ را از بین ببرد، ۳۸۸.۳ دلار و مانع روانی قیمت ۴۰۰.۰۰ دلار در مراحل بعدی ظاهر خواهند شد.

کد خبر: ۱۵۴٬۲۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha