۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳
تمرکز بر رفع دغدغه مردم و سرمایه گذاران باشد|تشکیل «کمیته ویژه دریافت تسهیلات» در فارس
استاندار فارس:

تمرکز بر رفع دغدغه مردم و سرمایه گذاران باشد|تشکیل «کمیته ویژه دریافت تسهیلات» در فارس

شیراز- استاندار فارس با بیان اینکه تمرکز باید بر رفع دغدغه مردم و سرمایه گذاران باشد از تشکیل کمیته ویژه دریافت تسهیلات در استانداری فارس خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه در پنجاه و دومین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان با اشاره به گزارش امنیت سرمایه گذاری در نیمه دوم سال ۹۹ و نیمه اول سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: رتبه ای که در این دو مقطع مربوط به فارس بوده است در حدود ۲۵ ام بوده که باید ارتقا جدی پیدا کند.

استاندار فارس با تاکید بر تجزیه و تحلیل رتبه امنیت سرمایه گذاری استان، خواستار احصا شاخص های مرتبط و تفکیک وظایف دستگاه های اجرایی در راستای ارتقا این رتبه شد.

وی دستور داد تا معاونت امور اقتصادی استانداری طی دو هفته نسبت به ارائه پیشنهادات عملیاتی اصلاح درصد مصارف به منابع بانک‌ها و تسهیلات بلند مدت با کوتاه مدت اقدام کنند البته فقط به ارائه گزارش اکتفا نشود و پیشنهاداتی در حد توان استان طرح تا ساماندهی مناسب انجام شود.

استاندار فارس افزود: برای بهبود فضای کسب و کار از تجربیات استان‌های برتر استفاده شود و باید بدبینی در سرمایه گذاری استان فارس تغییر کند.

استاندار فارس عملکرد و همراهی بانک ها در استان ها را مورد مقایسه قرار داد و اظهار کرد: با تغییر مدیران بانک‌هایی که در راستای سرمایه گذاری و اشتغال، ریسک پذیر نیستند تلاش خواهد شد دیدگاه کار آفرین ها تغییر نماید.

وی با بیان اینکه پنجره واحد برای رفع مشکلات مجوزهای صنایع و بنگاه های اقتصادی ایجاد شده است، گفت: در صورت ضعف در پنجره واحد اطلاع دهید تا مورد تقویت قرار گیرد.

ایمانیه دستور داد تا برای بررسی چگونگی اعطای وام به واردکنندگان کالاهای اساسی و نهاده های دامی «کمیته ویژه دریافت تسهیلات» تشکیل شود تا با تجمیع و احصا تمامی ظرفیت ها و منابع، گامی مهم در راستای رفع مشکلات تولید کنندگان استان برداشته شود.

کد خبر: ۱۵۴٬۱۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha