۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
کاهش ۵۰ درصدی ظرفیت پرواز در فرودگاه‌ های گلستان
مدیرکل فرودگاه‌های گلستان‌ مطرح کرد:

کاهش ۵۰ درصدی ظرفیت پرواز در فرودگاه‌ های گلستان

گرگان- مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان گفت: پس از شیوع کرونا پروازهای گلستان کاهش یافته و هم‌اکنون ۵۰ درصد ظرفیت پروازی استان در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی متانت عصر سه شنبه در نشست خبری اظهار کرد: شیوع کرونا بسیاری از فعالیت‌های اجتماعی دنیا و کشور تحت تاثیر قرار داد و وضعیت پروازهای فرودگاه گلستان هم از این قاعده مستثنی نبود.

وی با اشاره به اینکه پروازهای گلستان از ابتدای سال بین ۶۰ تا ۸۰ درصد کاهش یافته است، توضیح داد: از ۲۷ اسفندماه تا پنجم فرودین شاهد کاهش ۶۰ درصدی پروازها بودیم و این کاهش از پنج فروردین تا ۲۰ فروردین به ۸۰ درصد رسید.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان به دلایل کاهش پروازها هم اشاره کرد و ادامه داد: هرچند ضدعفونی فرودگاه و هواپیما و ... انجام می‌شد و آمادگی برقراری پرواز داشتیم اما با تصمیمات و تدابیری که ستاد کرونا اعلام کرده بود، مردم رعایت می‌کردند و مسافر نداشتیم.

وی با اعلام اینکه هم‌اکنون ۵۰ درصد ظرفیت پروازی استان در حال انجام است، تصریح کرد: این هفته پروازها از گرگان به مقصد تهران، مشهد و زاهدان و برعکس در حال انجام است.

متانت به برنامه‌های توسعه‌ای  فرودگاه‌های استان هم اشاره و خاطرنشان کرد: امسال هشت سورت پروازی جدید به مقصد تهران و کیش به پروازهای استان افزوده و چندین پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر۷۰۰ میلیارد ریال اجرایی می‌شود.

کد خبر: ۱۵٬۴۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha