۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۲
عملیات لایروبی خلیج گرگان با کارشکنی برخی متوقف شد
استاندار گلستان:

عملیات لایروبی خلیج گرگان با کارشکنی برخی متوقف شد

گرگان- استاندار گلستان گفت: لایروبی خلیج گرگان دستور مستقیم رئیس جمهور بود که طی کارشکنی‌هایی عملیات اجرایی آن متوقف شد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی محمد زنگانه شامگاه شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان گلستان اظهارکرد: لایروبی خلیج گرگان دستور مستقیم رئیس جمهور بود که طی کارشکنی‌هایی عملیات اجرایی آن متوقف شد.

وی افزود: نجات خلیج گرگان اولویت اصلی ماست و اجازه نمی‌دهیم که مانعی سد راهمان شود.

استاندار گلستان با بیان اینکه نابودی خلیج گرگان برابر با نابودی استان است، گفت: برای احقاق حقوق مردم گلستان و توسعه این استان از هیچ مانعی هراس نداشته و با قدرت به مسیر خود ادامه می‌دهیم.

زنگانه همچنین بیان کرد: طی سفر رئیس جمهور به استان گلستان، بخش اعظم مصوبات سفر به مناطق مرزی این استان تخصیص یافته که امیدواریم با عنایات و همراهی مدیران ارشد کشوری اعتبارات طرح‌های مصوب شده در سفر رئیس جمهور به صورت کامل و هرچه سریع‌تر به این استان تزریق شده تا شاهد پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر تمام نقاط گلستان باشیم.

وی با بیان اینکه درآمد سرانه خانواده‌های گلستانی نصف میانگین کشوری است، گفت: ۷۵ درصد جمعیت روستایی و ۴۱ درصد جمعیت شهری گلستان جزو دهک های کمتر برخوردار هستند.

استاندار گلستان همچنین تصریح کرد: امیدواریم با تزریق کامل اعتبارات سفر هیئت دولت به گلستان و بهره‌برداری از طرح‌های توسعه بخش استان، وضع معیشت و اقتصادی مردم گلستان بهبود یابد.

کد خبر: ۱۵۴٬۱۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha