۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
۱۰۰ اتوبوس برای انتقال زائران آیین سالگرد ارتحال امام (ره) استان سمنان آماده شده است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سمنان:

۱۰۰ اتوبوس برای انتقال زائران آیین سالگرد ارتحال امام (ره) استان سمنان آماده شده است

سمنان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان گفت: ۱۰۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام چهار هزار زائر از استان به آیین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) مهیا شد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی حمل و نقل و راهداری استان سمنان احسان منصور کیایی روز چهارشنبه بیان کرد: با توجه به پیشنهاد ستاد مردمی برگزاری مراسم و ستادهای شهرستانی، استان سمنان درخواست اعزام چهار هزار زائر را داده است که برای اعزام زائران این استان‌ ۱۰۰ دستگاه اتوبوس آماده شده است.

وی گفت: تمهیدات لازم برای اعزام چهارهزار نفر از استان به مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل صورت پذیرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان بیان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده هماهنگی لازم به منظور اعزام زائران به مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، با انجمن صنفی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل مسافر استان صورت گرفته است.

منصور کیایی خاطر نشان کرد: در این بین انجمن صنفی شرکت ها و موسسات حمل و نقل مسافر استان با هماهنگی شرکت ها و رانندگان تحت پوشش تمهیدات لازم ناوگان برای جایگزینی خودروهای معیوب و در راه مانده را پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه انجمن صنفی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل مسافر استان و مدیران شرکت‌های حمل و نقل مسافر نسبت به نظارت بر عملکرد مدیران فنی و بازدید از ناوگان قبل از اعزام اهتمام دارند، گفت: تیمی متشکل از نمایندگان اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و پلیس راه نیز در زمان اعزام کاروان به مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) بازدید فنی از خودروها را صورت می دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان تصریح کرد: در ارتباط با تسهیل و ارتقاء ایمنی سفر زائران حرم مطهر امام‌ خمینی(ره) راهداران پرتلاش این اداره کل به طور ویژه ضمن انجام اقدامات فنی و عمرانی در مسیرهای اعزام به صورت آماده‌باش کامل تا پایان مراسم در خدمت زائران خواهند بود.

منصور کیایی توضیح داد: برای افزایش کنترل ناوگان عبوری و کاهش تصادفات در این ایام ادارات ستادی و حمل و نقل جاده ای هر شهرستان با همکاری و مشارکت نیروهای مستقر در پلیس راه حوزه استحفاظی نسبت به راه اندازی گشت کنترل نامحسوس اقدام لازم را خواهند داشت همچنین نظارت مضاعف بر عملکرد مجتمع های خدماتی رفاهی در تمام مسیر طی این مدت انجام می شود.

کد خبر: ۱۵۴٬۰۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha