۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
بدعهدی چینی ها در تحویل قطعه نرم افزاری نیروگاه زباله سوز نوشهر
معاون استاندار مازندران مطرح کرد

بدعهدی چینی ها در تحویل قطعه نرم افزاری نیروگاه زباله سوز نوشهر

ساری - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: متاسفانه طرف قرارداد چینی در تحویل قطعه نرم افزاری اولین نیروگاه زباله سوز شمال کشور در نوشهر بدعهدی کرده است.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی رازجویان بعدازظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران در استانداری مازندران با اشاره به اینکه زباله سوز ساری و نوشهر از پیشرفت قابل توجهی برخوردار هستند، اظهار کرد: زباله سوز نوشهر به عنوان دومین زباله سوز کشور و اولین زباله سوز شمال بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و آماده بهره برداری است.

وی با بیان اینکه زباله سوز نوشهر به دلیل عدم انجام تعهد طرف های چینی و تحویل نرم افزار مدیریت زباله سوز که تمام فرآیندهای نیروگاه را مدیریت می کرد، با تاخیر در افتتاح مواجه شده است، افزود: سرانجام درپی بدعهدی طرف های چینی، این نرم افزار از روی نمونه موجود در نیروگاه تهران و به دست متخصصان داخلی تولید و روی نیروگاه نوشهر نصب شده است.

وی با بیان اینکه به زودی و پس از پایان کرونا نیروگاه زباله سوز نوشهر بهره برداری می شود، درباره نیروگاه زباله سوز ساری نیز گفت: پیمانکار باید با جدیت بیشتری روی این پروژه تمرکز کند زیرا ساری به عنوان مرکز و پیشانی استان نیازمند توجه ویژه است.

رازجویان گفت: بحث زباله در ساری از اهمیت ویژه ای برخوردار است و با تکمیل آن، مرکز دفن زباله در منطقه سازماندهی می شود.

روزانه سه هزار تن زباله در مازندران تولید می شود.

کد خبر: ۱۵٬۴۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha