۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
فهرست رسمی تمامی صرافی ها و سرمایه گذاران مجاز به دریافت ایردراپ لونا منتشر شد
آخرین اخبار پیرامون رمز ارز لونا؛

فهرست رسمی تمامی صرافی ها و سرمایه گذاران مجاز به دریافت ایردراپ لونا منتشر شد

بنیاد لونا فهرست رسمی صرافی ها و شبکه های غیر لونایی که مجاز به دریافت ایردراپ به عنوان وجه خسارت خود از این شرکت هستند را منتشر کرد.

به گزارش بازار، علیرغم گذشت چهار روز از آغاز روند توزیع توکن های ایردراپ لونا ۲.۰، هنوز بسیاری از سرمایه گذاران روی رمز ارز لونا که در حال حاضر به لونا کلاسیک تغییر نام داده، غرات های خود را دریافت نکرده اند؛ موضوعی که منجر به شکل گیری اعتراضات فراوان در صفحات شبکه های اجتماعی تِرا و بنیاد گارد لونا شده است.

با پیگیری های متعدد خبرنگار بازار، جزئیات پرداخت غرامت به آن دسته از زیان دیدگانی که هنوز موفق به دریافت غرامت های خود نشده اند، از سوی یکی از منابع موثق و ادمین های شبکه اجتماعی این شرکت اعلام شد.

لازم به ذکر است، عمده کاربرانی که موفق به دریافت ایردراپ خود نشده اند، پیشتر توکن های لونا را بر روی شبکه های غیر لونا مانند پلی گان، بایننس اسمارت چین و ... خریداری و روی کیف پول های خود ذخیره کرده اند که در ایتدا، پیشنهاد برخی کاربران انتقال توکن ها به کیف پول و شبکه Mainnet در نظر گرفته شده روی این کیف پول بود.

با اینحال، اشکال فنی چنین اقدامی این بود که تاریخ نقل و انتقال توکن ها از شبکه غیر لونایی به شبکه ترا، به روز در بلاکچین ثبت میشد که با این حجساب، علیرغم انتقال موفق توکن ها، ارزش آنها به ویژه برای کسانی که لونا را در تاریخ پیش از حمله به این شبکه و با قیمت بالا خریداری کرده بودند، از دست می داد. پس چنین اقدامی به هیچ وجه منطقی نبود و پیشتر در وب سایت خبرگزاری تحلیل بازار نیز در این خصوص به کاربران هشدار داده شد.

با اینحال، لونا امروز جدولی منتشر کرد که در آن، نام شبکه های غیر لونایی ولی مجاز به دریافت ایردراپ هستند اعلام شده است. این جدول به صورت رسمی در شبکه آگورا که رسما به بنیاد لونا متعلق است، منتشر شده و در صحت آن جای هیچگونه شکی نیست.

تنها نکته قابل تامل این است که کاربران این شبکه ها باید تا زمان تکمیل شبکه «فونیکس ۱» که در حقیقت شبکه جدید لونا ۲ محسوب می شود صبر کرده و پس از آن، فرآیند اتصال این شبکه به شبکه های دیگر به مرور انجام خواهد شد. ولی دستکم، این دسته ازکابران می توانند نسبت به دریافت ایردراپ و بازگشت سرمایه های از دست رفته خود مطمئن باشند. در زیر، این جدول را ملاحظه خواهید کرد:

همچنین می توانید برای دریافت تصویر با وضوح بالا اینجا کلیک نمایید.

فهرست رسمی تمامی صرافی ها و سرمایه گذاران مجاز به دریافت ایردراپ لونا منتشر شد

کد خبر: ۱۵۴٬۰۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha