۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
قابلیت اطمینان پالایشگاه دوم پارس جنوبی به ۹۹.۹ رسید/ دستیابی به پایداری تولید
سرپرست پالایشگاه دوم پارس جنوبی:

قابلیت اطمینان پالایشگاه دوم پارس جنوبی به ۹۹.۹ رسید/ دستیابی به پایداری تولید

بوشهر - سرپرست مدیریت پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: قابلیت اطمینان پالایشگاه دوم پارس جنوبی به ۹۹.۹۱ رسید.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، حسین باغبان با اشاره به شیوه و زمانبندی مناسب در برنامه‌های تعمیرات اساسی پالایشگاه گفت: یکی از دستاوردهای پالایشگاه کاهش زمان تعمیرات اساسی سال ۹۸ به میزان ۲.۰۸ درصد بوده است.

وی تحقق ۹۵ درصدی فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده در تعمیرات اساسی سال ۹۸ را از دیگر دستاوردهای این حوزه عنوان کرد و اظهار داشت: تحقق شاخص دارایی فیزیکی پالایشگاه دوم به مقدار ۲۹.۹ و کسب رتبه دوم در مجتمع از دیگر فعالیت های مهم انجام شده در این حوزه است.

باغبان در ادامه در خصوص مهم‌ترین کارهای برنامه‌ریزی شده در تعمیرات اساسی سال ۹۹ گفت: به‌روز رسانی سیستم‌ کنترل کمپرسور پروپان در برنامه سال جاری است که با اجرای آن در ردیف‌های گازی باقیمانده بخش عمده‌ای از توقفات کمپرسور پروپان قابل پیشگیری خواهد بود.

سرپرست مدیریت پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه یکی از مهم ترین موارد در پایداری تولید دستیابی به شاخص های مناسب در بهره برداری است، گفت: قابلیت اطمینان پالایشگاه دوم در سال‌های گذشته روند رو به بهبودی را نشان داده است و در سال گذشته نیز رشد داشته و به ۹۹.۹۱ درصد رسیده است.

وی با بیان این مطلب گفت: به‌روز رسانی سیستم کنترل توربین بخار، به‌روز رسانی سیستم کنترل کمپرسور پروپان و اصلاح سیستم صاعقه‌گیر پالایشگاه دوم در افزایش قابلیت اطمینان پالایشگاه و دستیابی به این شاخص بسیار مؤثر بوده است.

کد خبر: ۱۵٬۴۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha