۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
ابلاغ بودجه ۵ هزار میلیارد تومانی تعرفه پرستاری به محض تخصیص
وزیر بهداشت خبر داد

ابلاغ بودجه ۵ هزار میلیارد تومانی تعرفه پرستاری به محض تخصیص

عین اللهی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: به محض اختصاص بودجه ۵ هزار میلیارد تومانی، تعرفه پرستاران به دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ می‌شود.

به گزارش بازار، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت با اعلام اینکه خوشبختانه پس از ۱۴ سال از تصویب قانون تعرفه گذاری پرستاران اعتبار ۵ هزار میلیارد تومانی لازم برای اجرای این قانون فراهم شده است افزود: به محض تخصصیص بودجه، آنرا به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ خواهیم کرد.

وزیر بهداشت، با اشاره به اینکه در راستای عمل به فرامین مقام‌معظم رهبری در تکریم جامعه پرستاری و در هویت‌بخشی به خدمات آنان، قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری در نخستین سال استقرار دولت سیزدهم اجرایی و با هماهنگی دولت و مجلس اعتبار لازم برای اجرای این قانون فراهم شده است ابراز امید واری کرد: با هماهنگی درون بخشی در نهادهای پرستاری به ویژه همراهی سازمان نظام پرستاری و با مدیریت معاونت پرستاری ساز و کارهای لازم برای اجرای تمام و کمال این قانون به زودی محقق و به خواسته دیرینه جامعه پرستاری پاسخ لازم داده شود.

عین اللهی در پاسخ به این سؤال که مبلغ بودچه چقدر است افزود: هم اکنون ۵ هزار میلیارد تومان در بودجه سال ۱۴۰۱ اختصاص یافته که شروع خوبی است و ان شاء الله در مراحل بعدی این رقم افزایش خواهد یافت.

وزیر بهداشت گفت: وجود بیش از ۲۰۰ هزار نیروی توانمند و با انگیزه در مجموعه پرستاری کشور ظرفیت بسیار مهمی را برای دستیابی به عدالت در نظام سلامت کشور ایجاد کرده است.

کد خبر: ۱۵۳٬۹۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha