۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
تخفیف رجا به مسافران به مناسبت دهه کرامت

تخفیف رجا به مسافران به مناسبت دهه کرامت

شرکت رجا به مناسبت گرامی‌داشت ولادت با سعادت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) طرح ویژه «دهه کرامت» را با ارائه تخفیف و هدایای ویژه اجرا می‌کند.

به گزارش بازار، علیرضا علی سلیمانی سرپرست معاونت اجرایی شرکت حمل و نقلی رجا با اعلام این خبر گفت: به مسافران با نام‌های مبارک «معصومه» و «رضا» که در بازه‌ زمانی ۱۱ الی ۲۱ خردادماه از طریق سایت رجا بلیت قطارهای رجا به مقصد شهر مقدس مشهد را خریداری کنند، ۲۰ درصد تخفیف اعطا می‌شود.

علی سلیمانی با اعلام اینکه اعمال این تخفیفات، بدون نیاز به هیچ‌گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت، به صورت خودکار و بدون محدودیت در مسیرهای منتهی به مشهد صورت می‌پذیرد، افزود: در این طرح به مسافران خردسال با اسامی مزین به نام معصومه که در تاریخ ۱۰ الی ۱۱ خرداد ماه و مسافران خردسال با اسامی مزین به نام رضا که در تاریخ ۲۰ الی ۲۱ خرداد ماه ۱۴۰۱ با قطارهای ۴ و ۵ ستاره شرکت رجا به مقصد مشهد مقدس سفر می‌کنند، بسته هدیه سرگرمی مذهبی اهدا می‌شود.

سامانه ارتباط با مشتریان شرکت حمل و نقل ریلی رجا از طریق تلفن ۱۵۳۹ به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی به هموطنان در اقصی نقاط کشور در خصوص اطلاعات مرتبط با سفر با قطار و دریافت پیشنهادها و انتقادهای آنان است.

کد خبر: ۱۵۳٬۹۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha