۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸
آیا روند قیمت رمز ارز «وی چین» در حال بهبودی است؟| روی چه نقطه ای خرید کنیم؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

آیا روند قیمت رمز ارز «وی چین» در حال بهبودی است؟| روی چه نقطه ای خرید کنیم؟

با بهبود نسبی وضعیت آشفته بازار ارزهای دیجیتال، قیمت رمز ارز وی چین (VeChain) نیز در کنار سایر ارزهای بازار افزایش یافته و با اینحال، هنوز نمی توان نسبت به ادامه روند صعودی فعلی این ارز مطمئن بود.

بازار؛ با بهبود نسبی وضعیت آشفته بازار ارزهای دیجیتال، قیمت رمز ارز وی چین (VeChain) نیز در کنار سایر ارزهای بازار افزایش یافته است. توکن VET در حال حاضر با قیمت ۰.۰۳۲ دلار معامله می شود که حدود ۳۶ درصد بالاتر از پایین ترین سطح قیمت امسال است. با توجه به اطلاعات درج شده در وب سایت CoinGecko، ارزش کل بازار وی چین به حدود ۲.۲ میلیارد دلار می رسد که این ارز را به سی و پنجمین ارز دیجیتال بزرگ جهان تبدیل می کند.

وی چین مانند سایر آلتکوین ها، طی چند روز گذشته با افزایش خرید سرمایه گذاران، نسبتاً خوب عمل کرده است. این ارز در حال حاضر حدود ۳۶ درصد از پایین ترین سطح قیمت خود در ماه می، بهبود یافته است. این بازگشت زمانی اتفاق افتاده است که شاخص ترس و طمع به دنبال عملکرد قوی سهام شرکت های آمریکایی و اروپایی اندکی در وضعیت بهتری قرار گرفته است.

پیش بینی قیمت «وی چین»

آیا روند قیمت رمز ارز «وی چین» در حال بهبودی است؟| روی چه نقطه ای خرید کنیم؟

پیشتر در خبرهای تحلیل بازار اشاره کرده بودیم که وی چین یک الگوی فنجان و دسته معکوس تشکیل داده است. نمودار چهار ساعته فعلی این رمز ارز نشان می دهد که قیمت توکن VET طی چند روز گذشته در روند بهبودی قرار داشته و با اینحال، بسیار کند حرکت کرده است.

با این وجود، وی چین توانسته است از پایین ترین سطح قیمت خود یعنی ۰.۰۲۸ دلار به سطح فعلی ۰.۰۳۲ دلار برسد. میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه یک متقاطع صعودی ایجاد کرده و این در حالیست که شاخص قدرت نسبی بالاتر از سطح خرید قرار گرفته است.

در همین حال، قیمت این توکن به سطح مقاومت اصلی خود در ۰.۰۳۴ دلار نزدیک می شود که بالاترین سطح در ۲۳ می محسوب می شود. بنابراین، در این شرایط فعلی، ادعای بهبودی کامل برای وی چین کاملا اشتباه است.

برای اینکه بتون نسبتا به حرکت صعودی وی چین مطمئن شد، گاوها باید بالای نقطه ۰.۰۳۴ دلار حرکت کنند. سقوط به زیر سطح حمایت ۰.۰۳۰ دلار نشان دهنده کاهش روند صعودی خواهد بود.

کد خبر: ۱۵۳٬۸۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha