۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۷
خودروهای اقتصادی نباید با تعرفه گذاری نامعقول به خودروهای لوکس تبدیل شوند
نماینده مردم مرودشت در گفتگو با بازار:

خودروهای اقتصادی نباید با تعرفه گذاری نامعقول به خودروهای لوکس تبدیل شوند

نماینده مرودشت در مجلس گفت: تا زمانی که ما بخواهیم یک دیوار سیمانی دور خودروسازان بکشیم و مردم را وادار کنیم تا از محصولات بی کیفیت آنها خریداری کنند، مشکلات پابرجا خواهد ماند.

جلال رشیدی کوچی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بازار با بیان اینکه انحصار باید در خودروسازی داخل هر طور که شده شکسته شود، اظهار کرد: یکی از راه های شکسته شدن انحصار خودروسازی داخلی پرداختن به مقوله واردات است.

وی تاکید کرد: واردات خودرو باید درست و دقیق و با هدف شکستن انحصار صورت پذیرد نه اینکه وارداتی داشته باشیم که به بازار خودروهای ۲۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومانی آسیبی وارد نشود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه نباید خودروهای اقتصادی که وارد می شوند با تعرفه گذاری نامعقولی به خودروهای لوکس تبدیل شوند، تاکید کرد: حتماً این فرایند باعث می‌شود تا آحاد مردم در تهیه این خودروها با مشکل مواجه شوند.

وی با بیان اینکه واردات خود را به هر صورت انجام خواهد شد، گفت: این واردات باید با هدف شکستن انحصار خودروسازان محقق شود و تا مادامی که این اتفاق رخ ندهد و این انحصار وجود داشته باشد مشکلات حل خواهد شد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: تا زمانی که ما بخواهیم یک دیوار سیمانی دور خودروسازان بکشیم و مردم را وادار کنیم تا از محصولات بی کیفیت آنها خریداری کنند و در کنارش بخش خصوصی هم توان رقابت با این خودروسازان را نداشته باشد، مشکلات پابرجا خواهد ماند.

وی تاکید کرد: مجلس همه تلاش خود را برای شکستن انحصار خودروسازان خواهد کرد.

کد خبر: ۱۵۳٬۸۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha