۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱
همایش بین‌المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی از ۹ تا ۱۱ آبان برگزار می‌شود

همایش بین‌المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی از ۹ تا ۱۱ آبان برگزار می‌شود

چهاردهمین همایش سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی موسوم به ICOPMAS ۲۰۲۲ از تاریخ ۹ الی ۱۱ آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش بازار، نشست کمیته علمی همایش بین‌المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی (ICOPMAS ۲۰۲۲) با حضور عضو هیات عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر ودریانوردی برگزار شد.

معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه همایش چهاردهم آیکوپمس به صورت آنلاین و با حضور اساتید تراز اول و صاحب‌نظر در حوزه مدیریت سواحل و سازه‌های دریایی آغاز به کار خواهد کرد، تاکید کرد: هدف اصلی و محوری از برگزاری کنفرانس علمی و تحقیقاتی ICOPMAS ۲۰۲۲، ارتقای دانش مهندسی دریا و سازه‌های دریایی و همچنین صدور خدمات فنی و مهندسی به سایر کشورهای جهان است.

محمدرضا اللهیار با بیان اینکه جهان همچنان درگیر اپیدمی کرونا است و سویه‌های جدید این بیماری کماکان بخش‌هایی از جهان را درگیر خودش کرده است، گفت: رویدادهای بزرگی در سطح جهان طی دو سال گذشته، پس از شیوع کرونا، به تعویق افتاده که همایش آیکوپمس نیز تحت تاثیر این ویروس، با تاخیر چهارساله، امسال به صورت مجازی برگزار می‌شود.

عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به تمهیدات این سازمان برای برگزاری هرچه بهتر و منظم‌تر این رویداد مهم علمی در حوزه سواحل، دریا و سازه‌های دریایی، خاطرنشان کرد: در سند تحول دولت سیزدهم، موضوعات دریا و سواحل به صورت جدی مطرح شده و یکی از دغدغه‌های جدید دولت، موضوع آزادسازی و مدیریت سواحل کشور در شمال و جنوب ایران است.

الهیار گفت: رویکرد کمیته علمی آیکوپمس در همایش چهاردهم، مبتنی بر ارائه مقالات اجرایی و مبتلابه کشور است.

به گزارش سازمان بنادرودریانوردی، وی همچنین از امکان بازید دانشجویان از بنادر، سواحل و فراساحل کشور و برگزاری کارگاه‌های آموزشی به عنوان فرصت فرعی در کنار همایش آیکوپمس خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی شده به جهت آنلاین و مجازی بودن کنفرانس ICOPMAS ۲۰۲۲ و عدم محدویت‌های فیزیکی، تعداد سخنرانان کلیدی همایش چهاردهم را افزایش بدهیم.

کد خبر: ۱۵۳٬۷۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha